Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Is je auto gestolen of iemand anders z'n auto? Post het hier.
Topic-titel moet kenteken, merk, type en kleur bevatten.
Tekst zelf moet omgeving en kenmerken van de auto vermelden.
Gisteren nog met veel verwondering en verbazing het verhaal van Ralphd gelezen....
Helaas was ik vandaag de klos.
Vanochtend mijn auto om 09:00 bij de zaak in Schiedam geparkeerd. En na een dag hard werken om 17:45 bij een lege parkeerplaats aankomen. Raar, vreemd en twijfel bij jezelf. Daar had ik m toch vanochtend neergezet?! Eerst nog een rondje lopen en kijken of je toch misschien ergens anders geparkeerd hebt. Maar helaas
Geen glas op de grond of iets anders en gewoon weg. Daar sta je dan als volwassen vent. Je voelt je benen bijna niet meer en raar gevoel in je maag.
Het gaat om een zwart golf 5 gti met dsg uit 2007 met kenteken 17-xh-hg
Xenon/verlaagd/19"Konig velgen/blauwe r32 remmenset/rns 510/zwart leer met rood stiksel
Dat lijkt me idd rare gewaarwording: uhhmmm hier had ik em toch geparkeerd??!
Maar het is de laatste tijd/dagen wel erg vaak raak, of lijkt dat maar zo omdat het nu vaker hier wordt gemeld?
Jeetje alweer 1 pff waneer houdt het op!? Krijg heel sterk het gevoel dat de bende die actief is gewoon uit nederland komt net zoals de bende die in amsterdam is opgepakt vorig jaar. Iig succes!! Waar stond die in schiedam ik werk er normaal namelijk dichtbij de gamma.
Zitten een aantal onderdelen op en in die wel herkenbaar zijn. Zeker de velgen zijn apart. Die worden bijna niet aangeboden. En het interieur. Ogen openhouden svp
Ben benieuwd of ze het voor de onderdelen doen of dat de hele auto van eigenaar wisselt?
Je wordt hier echt niet goed van Dit is echt abnormaal Hoe komt het steeds dat de dievengilde het steeds voor elkaar krijgt om een VAG voertuig te stelen. Ik hoop voor je dat ze je GTI gauw terug vinden.
Sinds ruim twee weken geleden mijn Golf gestolen werd, lees ik met een ander gevoel zulke topics. Wat word ik sip zeg van weer zo'n topic. Ongelofelijk, triest, boos, enorm boos, moordneigingen enz. krijg ik er van.
Het zal niet ophouden denk ik maar wanneer gaan bijv verzekeringsmaatschappijen zich ook keren tegen bepaalde merken. VAG is toch een ramp of ben ik nu te emo omdat de mijne ook gestolen is.
Godverdomme, weer één. Wordt je toch onderhand helemaal leip van! Worden veel gestolen in regio rotterdam momenteel zeg! Vag heeft idd een beveiligingsprobleem, maar wat ik begrepen heb worden BMW's ook nu om de haverklap gejat/open gebroken.
Het lijkt wel alsof er ergens een lek zit in Zuid Holland, dat ze immitatie sleutels of blanco sleutels mee kunnen krijgen..
Succes met de afhandeling joh..
Had ook al zoiets gehoord. Werkwijze volgens horen zeggen;
Parkeren auto naast de auto die ze willen meenemen. Hebben een kastje die gegevens van je auto kan inlezen. Ze zouden beschikken over "blanco" sleutels die op alle golf 5 of 6 passen. Bizar als dat waar zou zijn!? Zou ook verklaren waarom er geen glasschade was. Bewoners die op 10 meter afstand thuis waren hebben geen alarm gehoord.
Iemand ervaring over de afhandeling van de verzekering als je all-risk verzekerd bent? Weet dat je een maand moet wachten ivm het eventueel terugvinden van de auto. Maar daarna... Is de dagwaarde die zij vaststellen een beetje reeel? Snap dat je er niet beter van wordt. Maar auto weg en een te laag bedrag uitgekeerd krijgen zou helemaal zuur zijn.
Kees
tot nu toe weinig te klagen gehad, van mijn vrouw der total loss auto konden we een jaar nieuwer kopen met veel minder km's met meer opties bij de dealer en nog 500 in de zak, die was verzekerd bij de hema
zolang als het geen ingevoerde is zijn de bedragen meestal nog wel mee te leven. Een kameraad
van zakte wel ff door de grond toen hij het bedrag hoorde wat hij kreeg voor zijn gestolen R32
die was ingevoerd. Bedrag werd later nog iets verhoogd, maar een vergelijkbare terugkopen kon
niet meer...
crkees schreef:Had ook al zoiets gehoord. Werkwijze volgens horen zeggen;
Parkeren auto naast de auto die ze willen meenemen. Hebben een kastje die gegevens van je auto kan inlezen. Ze zouden beschikken over "blanco" sleutels die op alle golf 5 of 6 passen. Bizar als dat waar zou zijn!? Zou ook verklaren waarom er geen glasschade was. Bewoners die op 10 meter afstand thuis waren hebben geen alarm gehoord.
Iemand ervaring over de afhandeling van de verzekering als je all-risk verzekerd bent? Weet dat je een maand moet wachten ivm het eventueel terugvinden van de auto. Maar daarna... Is de dagwaarde die zij vaststellen een beetje reeel? Snap dat je er niet beter van wordt. Maar auto weg en een te laag bedrag uitgekeerd krijgen zou helemaal zuur zijn.
Kees
Een passende sleutel hebben ze al op voorhand, maar het inleren van de sleutel (voor alarm en startonderbreker) gebeurd met het kastje inderdaad. Vervolgens wegrijden en andere platen op zetten.
Daarom is het handig om via VCDS je alarm 'treshold' op 0 seconden te zetten. Ze hebben anders namelijk even de tijd voordat het alarm afgaat om de sleutel in te leren.
crkees schreef:Had ook al zoiets gehoord. Werkwijze volgens horen zeggen;
Kees
Een passende sleutel hebben ze al op voorhand, maar het inleren van de sleutel (voor alarm en startonderbreker) gebeurd met het kastje inderdaad. Vervolgens wegrijden en andere platen op zetten.
Daarom is het handig om via VCDS je alarm 'treshold' op 0 seconden te zetten. Ze hebben anders namelijk even de tijd voordat het alarm afgaat om de sleutel in te leren.
Als dit waar is, dan wordt het eens tijd dat de Importeur ( PON) en de autofabrikant zelf maatregen moeten nemen, betreft het voorkomen van autodiefstallen. Je schrikt er gewoon van hoe de dievengilde te werk gaan.