eigenlijk een heel simpele vraag zijn er al plannen voor een tourrit richting de nurburgring?
Vorig jaar zo genoten van de rit ondanks het slechte weer dus ik kan niet wachten op de volgende!

gr wesley
Dat zal niet meer gebeuren hoorWesleyGTI schreef: Het was wel vervelend dat er zo nu en dan een bmw doorheen reed![]()
Gr wes
Van voorgaande jaren weet ik dat er tussen de dorpjes lekker werd doorgereden en dat er in de dorpjes zelf rustig aan werd gedaan. Zo kon de groep weer bijelkaar komen en kwam de veiligheid van de bewoners ook niet in gevaar. Vorig jaar werd er wel hard door de dorpjes gereden heb ik begrepen. Niet veilig, de groep kan niet meer verzamelen en je krijgt zo wel een stempel opgedrukt.MkVI Nmgn schreef:Rens wat versta je onder normaal rijden ?
Volgens mij heeft er niemand een bekeuring gehad of is van een berg afgereden.
Ik vond het persoonlijk allemaal wel mee vallen.
je rijd wel achter 1 van de pareltjes van de clubMkVI Nmgn schreef:Volgens mij is jou informatie niet helemaal correct...
Denk dat de meerderheid het daarmee eens is de groepen vielen een beetje uit elkaar door het weer en niet door de snelheden, ik heb de hele rit toen bijna gefilmpt en als je dat nogmaals kijkt dan zie je zelf ook dat het mee valt.
Ik ben best bereid om te helpen bij het organiseren hiervan, maar heb dit zelf nog niet eerder gedaan? Als iemand deze verantwoordelijkheid op zich wil nemen dan help ik die persoon graag waar nodig.bzb schreef:ik heb verder geen idee wie dit gaat organiseren, voorheen deed wehoo dit maar dat is nu niet meer het geval
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 3 gasten