O2RS: dat zou best kunnen, race eend kan die verschillen mogelijk uitleggen. Ikzelf ga er geen verschil van merken. want zal niet vaak in dat bereik rijden en bovendien heb ik geen referentie van een gti met die extra modificaties. Voor mijzelf denk ik nu een prima prijs-prestaties oplossing te hebben. Voor extra vermogen en pk moet je best wel geld neertellen. En zelfs dan... zie golddigger, als je daarmee vergelijkt (stage 7?) zit er een mega gat met een "gemiddeld getunede" wagen.O2RS schreef:Rieshammer, lekker resultaat hoor!
Vind de stage 2's met kat-mod en inlegfilter het heel netjes doen in vergelijk met een downpipe en cold air intake.
Vraag mij alleen af of het verschil bijvoorbeeld groter zou kunnen worden bij langdurige belasting, bijvoorbeeld 70-250km/h sprint of langdurig 200+ rijden. Dit aangezien e.e.a. misschien iets warmer wordt in vergelijk met een 3 inch downpipe en airbox.
Ps vraagje: wie heeft de remmerij aangepast na het tunen ? En welk remsysteem ? R ?