Podcast op HDD zetten

Voor alle modellen. Geef wel aan om welk type het gaat door voor je post het type tussen [ ] te zetten.
Plaats reactie
Ralphd
Type auto: Golf MK5 GTI

Podcast op HDD zetten

Bericht door Ralphd »

Waarschijnlijk een nogal domme vraag maar ik heb geen idee of het uberhaupt mogelijk is. Ik zou graag een podcast op m'n HDD zetten van m'n RNS510, nu vroeg ik me af of dat mogelijk was?

Mvg Ralph
KlouxOne

Re: Podcast op HDD zetten

Bericht door KlouxOne »

Ralphd schreef:Waarschijnlijk een nogal domme vraag maar ik heb geen idee of het uberhaupt mogelijk is. Ik zou graag een podcast op m'n HDD zetten van m'n RNS510, nu vroeg ik me af of dat mogelijk was?

Mvg Ralph
dat kan. je moet alleen je podcasts van itunes omzetten naar MP3 formaat. die zijn nu MP4 dacht is. doe het zelf ook altijd namelijk
Ralphd
Type auto: Golf MK5 GTI

Bericht door Ralphd »

KlouxOne schreef:
Ralphd schreef:Waarschijnlijk een nogal domme vraag maar ik heb geen idee of het uberhaupt mogelijk is. Ik zou graag een podcast op m'n HDD zetten van m'n RNS510, nu vroeg ik me af of dat mogelijk was?

Mvg Ralph
dat kan. je moet alleen je podcasts van itunes omzetten naar MP3 formaat. die zijn nu MP4 dacht is. doe het zelf ook altijd namelijk
Dat is nog eens snel antwoord! Tnx Maurice!
En heb je een tip/truc waarmee je dat snel om kan gooien? (Iphone zit onderhand vol haha)
KlouxOne

Bericht door KlouxOne »

Ik gebruik zelf deze. kan je je podcast ook gelijk in stukkies hakken :D

http://www.dvdvideotools.com/mp4-to-mp3-converter.html
Plaats reactie

Terug naar “Electronica en Audio / Video”