geen 18 inch velgen in configurator, kleuren?

Bespreek hier alles met betrekking tot de mkVII.
Plaats reactie
M USA
Berichten: 155
Lid geworden op: 05 okt 2011, 17:59
Type auto: VII GTI

geen 18 inch velgen in configurator, kleuren?

Bericht door M USA »

Tijd niet hier geweest maar de 7 is uit dus weer even lezen wat jullie schrijven en vinden.

Ik mis in de configurator de mogelijkheid om de 18 inch velg te nemen

Ik mis de kleur die ik nu heb , carbon steel grey. Bestaat die niet meer ?

Waarom wordt ie al 400 euro duurder voordat er 1 op de weg is ? Kan zo 1 2 3 niet vinden of dit gewoon weer linkse zakkenvullerij is of dat enkel VW duurder wordt.

Lees ik het nou ook goed dat je dvd's kan afspelen straks ?

Ben benieuwd met die standaard navi bij executive pakketje of die net zo snel bezoek krijgen van oa Oostblokkers als de 510.
GTI 4 -->Leon 1 220 pk --> Leon II 240 pk --> GTI 6 2009--> GTI 6 260 pk 2012 --> GTI 7 2014 --> GTI 7 2016 (JD 300)
Gebruikersavatar
artware
Berichten: 36
Lid geworden op: 26 apr 2013, 14:22
Type auto: Golf MK7 GTI DSG
Locatie: in Zuid-Holland

Re: geen 18 inch velgen in configurator, kleuren?

Bericht door artware »

De configurator klopt van geen kant. Carbon steel kan je nl. wel krijgen, maar dat staat niet in de configurator. Maar pacific blue kan je niet krijgen, en die staat juist weer wel in de configurator..
Het beste kan je prijslijst downloaden en zo je configuratie maken.

En wat de prijs betreft: volgens mij is er geen belastingverhoging aanstaande, dus het zal toch een VW aangelegenheid zijn. Waarschijnlijk als gevolg van de modeljaar wijzigingen van 2013 naar 2014?
CarbonMK6
Berichten: 32
Lid geworden op: 10 mei 2013, 10:03
Type auto: Golf MK6 GTI

Re: geen 18 inch velgen in configurator, kleuren?

Bericht door CarbonMK6 »

Die configurator is helemaal nog niet goed geconfigureerd. Je kan bijv. wel 5 deurs kiezen, maar de afbeelding wijzigt niet. Ook kun je veel opties kiezen die standaard zijn.

Als je voor executive plus kiest, zit de Discover Media erbij, alsmede het alarm. Zie je niets van terug. Best wel vervelend eigenlijk. Beste is om de catalogus te downloaden (PDF) en daar aan te vinken wat je wilt hebben.
M USA
Berichten: 155
Lid geworden op: 05 okt 2011, 17:59
Type auto: VII GTI

Re: geen 18 inch velgen in configurator, kleuren? Matzwart

Bericht door M USA »

Mis zoveel info wat in Nederland mogelijk is , mede doordat de configurator niet compleet is c.q. niet werkt.

Zag op forum kleuren voorbij komen die niet voorkomen in Nederlandse info / prijslijst.

Zou matzwart nou eindelijk te krijgen zijn middels meerprijs ?..
GTI 4 -->Leon 1 220 pk --> Leon II 240 pk --> GTI 6 2009--> GTI 6 260 pk 2012 --> GTI 7 2014 --> GTI 7 2016 (JD 300)
Plaats reactie

Terug naar “GOLF VII GTI”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast