stadlicht foutmelding

Voor alle modellen. Geef wel aan om welk type het gaat door voor je post het type tussen [ ] te zetten.
Plaats reactie
jordy vw
Type auto: mk5

stadlicht foutmelding

Bericht door jordy vw »

hallo
mijn golf 5 steken leds van pilot in met canbus maar sind vandaag geeft hij foutmeldingen. ze stekken er al 4 maand in en nu beginne ze ineens foutmelding te geven en de een keer werkt links ni en effe later is foutmelding weg en dan is het ineens de andere kant die ni werkt en dan werkt links ineens wel trg maar rechts niet en zo wissels het constant af als ik ze aan en uit zet en soms gaan ze wel alebij even weet iemand wat dit kan zijn of waar dit aan kan liggen ?
mvg jordy ???
jordy vw

Re: stadlicht foutmelding

Bericht door jordy vw »

jordy vw schreef:hallo
mijn golf 5 steken leds van pilot in met canbus maar sind vandaag geeft hij foutmeldingen. ze stekken er al 4 maand in en nu beginne ze ineens foutmelding te geven en de een keer werkt links ni en effe later is foutmelding weg en dan is het ineens de andere kant die ni werkt en dan werkt links ineens wel trg maar rechts niet en zo wissels het constant af als ik ze aan en uit zet en soms gaan ze wel alebij even weet iemand wat dit kan zijn of waar dit aan kan liggen ?
mvg jordy ???
nu vandaag toen ik hem opeens starten ging men heel dachbord niet meer . radio ging niet meer ,zelfs als ik de pinker of lichte aan doe zecht de auto dat hij ze niet op heeft staan . knoppen werken ook niet ?
Laatst gewijzigd door jordy vw op 13 jun 2013, 22:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Renekesgti
Type auto: MK7 GTI CS
Contacteer:

Bericht door Renekesgti »

Kerel! Ik begrijp er helemaal niks van wat je allemaal zegt. Het is echt niet te lezen.
Een duidelijk verhaal krijgt meestal ook een duidelijk antwoord. No offense, maar zet je vraag even duidelijk neer en spel je woorden goed.

Gr. René.
jordy vw

Bericht door jordy vw »

Renekesgti schreef:Kerel! Ik begrijp er helemaal niks van wat je allemaal zegt. Het is echt niet te lezen.
Een duidelijk verhaal krijgt meestal ook een duidelijk antwoord. No offense, maar zet je vraag even duidelijk neer en spel je woorden goed.

Gr. René.
srry voor slechte zinbouw maar had snel getypt heb het verduidelijkt hoop dat nu begrijpbaar is mvg
MkVI Nmgn
Type auto: Golf7R

Bericht door MkVI Nmgn »

Ik snap er nog maar de helft van.
Maar begin eens met de zekeringen controleren of het uitlezen van de auto?
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Plaats reactie

Terug naar “Electronica en Audio / Video”