Golf 6 t best beveiligen?

Voor alle modellen. Geef wel aan om welk type het gaat door voor je post het type tussen [ ] te zetten.
Diiaan92
Type auto: Golf 6

Re: Golf 6 t best beveiligen?

Bericht door Diiaan92 »

Wanneer is dat gebeurd :o me pa neemt deze week ffies contact op met staffpride de bearlock komt er sowieso in!!
MkVI Nmgn
Type auto: Golf7R

Bericht door MkVI Nmgn »

Omdat ze m niet mee krijgen
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
Diiaan92

Bericht door Diiaan92 »

Pff zielige gasten gewoon! Scherm en alles was nog wel heel?
MkVI Nmgn
Type auto: Golf7R

Bericht door MkVI Nmgn »

Welk scherm? Km teller ? Die hadden ze mee genomen.
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
ED60Letzebuerg
Type auto: MK5 R32

Bericht door ED60Letzebuerg »

MkVI Nmgn schreef:Welk scherm? Km teller ? Die hadden ze mee genomen.
Denk navigatie scherm ;)
Ex: MK5 GTI Edition 17/60
New: MK5 R32

Liever 6 klappers, dan 4 plofjes
Diiaan92

Bericht door Diiaan92 »

Ja dat bedoelde ik t navigatiescherm omdat die diefstal gevoelig zijn. Vandaag heeft me pa met staffpride gebeld, nou gaat helemaal goed komen die beveiliging!! Dankje voor de tip heren!
KnuffelTurk

Bericht door KnuffelTurk »

Diiaan92 schreef:Ja dat bedoelde ik t navigatiescherm omdat die diefstal gevoelig zijn. Vandaag heeft me pa met staffpride gebeld, nou gaat helemaal goed komen die beveiliging!! Dankje voor de tip heren!
Graag gedaan ;)
Met vriendelijke groet,

KnuffelTurk

''Grappen over vrouwen zijn niet leuk. Tenzij ze om te lachen zijn.''
Diiaan92

Bericht door Diiaan92 »

Grrr alsof t al niet erg is dat ie auto na 3 dagen word gestolen, krijg ik dus ook nog ff te horen dat ik heel weinig verzekeringsgeld terug krijg, omdat mijn auto aan de voorkant in de kreukels heeft gelegen en hun daar foto's van gezien hebben wat ik dus niet wist. Werd mij alleen verteld dat ze spatbord in elkaar lag, duur grapje 2700 euro verlies voor een auto die ik 3 dagen had, zaterdag maar is goed met die dealer praten..
Golf88

Bericht door Golf88 »

Diiaan92 schreef:Grrr alsof t al niet erg is dat ie auto na 3 dagen word gestolen, krijg ik dus ook nog ff te horen dat ik heel weinig verzekeringsgeld terug krijg, omdat mijn auto aan de voorkant in de kreukels heeft gelegen en hun daar foto's van gezien hebben wat ik dus niet wist. Werd mij alleen verteld dat ze spatbord in elkaar lag, duur grapje 2700 euro verlies voor een auto die ik 3 dagen had, zaterdag maar is goed met die dealer praten..
Dit zou ik zeker niet accepteren! Kun je aan de verzekeringsmaatschappij wel aantonen wat je voor de auto betaald hebt? Heb je bijvoorbeeld een factuur, betaalbewijs of bankafschrift waar dit op te zien is?

Succes ermee in ieder geval!
Diiaan92

Bericht door Diiaan92 »

Ja heeft de verzekering en dagwaarde is die zelfs 6000 meer waard dan dat ik uitbetaald krijg.. Kan je nagaan.. Me vader gaat er achter aan je kan een second opinion laten doen door een andere verzekeringsmaatschappij. De nieuwe auto komt vrijdag binnen staat zaterdag klaar ga met die man ook praten en compromis sluiten want die nieuwe is al 2000 duurder dan ik voor me oude heb betaald.. En hij heb niet aangegeven dat ie zo erge schade had, dus ga zaterdag met hem kletsen, want ook hij heeft schuld dat ie dat niet gezegd heeft.. En ben er ook achter gekomen dat die vorige auto heel goedkoop ingevoerd is dus hij had dikke winst op mij.. + Ik kreeg van de week een brief dat me verzekering ook met 600 euro omhoog gaat per jaar omdat die auto is gestolen dat valt onder schade volgens hun. echt dikke pech deze week pff. Hoor zaterdag hoe t allemaal verder gaat hou t op de hoogte..
Golf88

Bericht door Golf88 »

Diiaan92 schreef:Ja heeft de verzekering en dagwaarde is die zelfs 6000 meer waard dan dat ik uitbetaald krijg.. Kan je nagaan.. Me vader gaat er achter aan je kan een second opinion laten doen door een andere verzekeringsmaatschappij. De nieuwe auto komt vrijdag binnen staat zaterdag klaar ga met die man ook praten en compromis sluiten want die nieuwe is al 2000 duurder dan ik voor me oude heb betaald.. En hij heb niet aangegeven dat ie zo erge schade had, dus ga zaterdag met hem kletsen, want ook hij heeft schuld dat ie dat niet gezegd heeft.. En ben er ook achter gekomen dat die vorige auto heel goedkoop ingevoerd is dus hij had dikke winst op mij.. + Ik kreeg van de week een brief dat me verzekering ook met 600 euro omhoog gaat per jaar omdat die auto is gestolen dat valt onder schade volgens hun. echt dikke pech deze week pff. Hoor zaterdag hoe t allemaal verder gaat hou t op de hoogte..
Balen zeg! Ik kan me goed voorstellen dat je niet kunt wachten tot deze week voorbij is.

Succes ermee!
Diiaan92

Bericht door Diiaan92 »

Goed nieuws verzekering belde krijg 1000 euro meer uitbetaald (wat nog weinig is) vandaag langs dealer geweest nieuwe witte stond klaar. Alles besproken compromis gesloten over ander halve week kan ik m ophalen met gti velgen ledlichten en heel t pakket mooier dan me vorige ik ben blij :D :D :D
mikeA
Type auto: fiets

Bericht door mikeA »

Diiaan92 schreef:Goed nieuws verzekering belde krijg 1000 euro meer uitbetaald (wat nog weinig is) vandaag langs dealer geweest nieuwe witte stond klaar. Alles besproken compromis gesloten over ander halve week kan ik m ophalen met gti velgen ledlichten en heel t pakket mooier dan me vorige ik ben blij :D :D :D

+ dat deze veel beter beveiligt is 8-) we willen dit niet weer meemaken. (broer van diiaaan92)
Gengar
Type auto: VW Golf 6 GTI

Bericht door Gengar »

Diiaan92 schreef:Goed nieuws verzekering belde krijg 1000 euro meer uitbetaald (wat nog weinig is) vandaag langs dealer geweest nieuwe witte stond klaar. Alles besproken compromis gesloten over ander halve week kan ik m ophalen met gti velgen ledlichten en heel t pakket mooier dan me vorige ik ben blij :D :D :D
Netjes en gefeliciteerd met je nieuwe wagen 8-)
theo
Global Moderator
Type auto: Polo GTI+BMW X5 F15

Bericht door theo »

Burak schreef: Ze stelen de auto via de km teller plaat.
Ik heb daar een simpele oplossing voor bedacht die ik wel met jullie wil delen op het afgeschermde projecten deel. Heb toestemming aan NICO! gevraagd maar kan er nog niet op.
Diiaan92

Bericht door Diiaan92 »

Daar kan ik ook niet op helaas ben nog niet zo lang lid
staffpride
Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
Contacteer:

Bericht door staffpride »

theo schreef:
Burak schreef: Ze stelen de auto via de km teller plaat.
Ik heb daar een simpele oplossing voor bedacht die ik wel met jullie wil delen op het afgeschermde projecten deel. Heb toestemming aan NICO! gevraagd maar kan er nog niet op.
Lijkt me ook niet handig om zoiets daar te delen eerlijk gezegd. Met beveiligingsopties kan je niet voorzichtig genoeg zijn!
MVG EMServices

Afbeelding
Frits@Vrolijk
Type auto: golf 6 Gti

Bericht door Frits@Vrolijk »

Misschien bij die Bulgaren op vakantie gaan en je Golf zoeken of dna spray haha
Mvg Frits
Plaats reactie

Terug naar “Electronica en Audio / Video”