fouten in golf 5 dringend
fouten in golf 5 dringend
hallo
2 maand terug merkten ik dat als bestuurders deur open ging binnenverlichting niet aanging en als de deur van passagier open gaat gaat binnen verlichting wel ging toen dachten ze deurslot kapot maar nu heb ondervonden dat als ik deur open doe auto ook niet piept als lichten aan blijven en heb gelezen dat dat wel zou moeten en mijn stadsverlichting die kleinste lampjes hebk ondervonden .geven ook fout da ze kapot zijn ma heb er al ander gestoken en hij blijft ze aandoen tot paar seconden dan valt een kan van de 2 uit heb al andere lampen en al geprobeerd ? weet iemand wat dit kan zijn hoop niet comfort modulen kapot is :s? wie kan mij helpen begint dringend te worden ?
mvg jordy
2 maand terug merkten ik dat als bestuurders deur open ging binnenverlichting niet aanging en als de deur van passagier open gaat gaat binnen verlichting wel ging toen dachten ze deurslot kapot maar nu heb ondervonden dat als ik deur open doe auto ook niet piept als lichten aan blijven en heb gelezen dat dat wel zou moeten en mijn stadsverlichting die kleinste lampjes hebk ondervonden .geven ook fout da ze kapot zijn ma heb er al ander gestoken en hij blijft ze aandoen tot paar seconden dan valt een kan van de 2 uit heb al andere lampen en al geprobeerd ? weet iemand wat dit kan zijn hoop niet comfort modulen kapot is :s? wie kan mij helpen begint dringend te worden ?
mvg jordy
- NielsED30
- Type auto: MK7 GTI Clubsport
- Contacteer:
Re: fouten in golf 5 dringend
Zal denk ik toch je deurslot zijn. Volgens mij zit er bij Golf 5, net als bij golf 4, een microswitch op je deurslot die de binnenverlichting aanstuurt, maar ook de lichtverklikker (aangezien die op hetzelfde moment aan zou moeten gaan als dat je binnenverlichting zou branden).
Uit je verhaal begrijp ik dat je deurslot nog niet is vervangen? Je kan hem ook altijd eerst even uitlezen, meestal is er ook een storing mbt je slot opgeslagen.
Sommige mensen kunnen je slot ook repareren, zodat je hem niet kan vervangen. Kijk anders even op http://www.deurslotreparatie.nl/ en stuur die beste man een berichtje of bel hem even, om te vragen of hij dit ook kan bij een golf 5.
Uit je verhaal begrijp ik dat je deurslot nog niet is vervangen? Je kan hem ook altijd eerst even uitlezen, meestal is er ook een storing mbt je slot opgeslagen.
Sommige mensen kunnen je slot ook repareren, zodat je hem niet kan vervangen. Kijk anders even op http://www.deurslotreparatie.nl/ en stuur die beste man een berichtje of bel hem even, om te vragen of hij dit ook kan bij een golf 5.
Golf VII GTI Clubsport - 375PK, 500NM
Ex: Golf VI GTI - 285PK, 415NM
Ex: Golf V GTI Edition30 - 385PK, 506NM
Ex: Golf IV GTI 25 Jahre Jubileum Edition - 310PK, 430NM
ma kan da ook iets bij men koplamp verlichting te makken hebben :s da die uitvalt en fout geeft terwijl lampen niet kapot zijnNielsGTI-Edition schreef:Zal denk ik toch je deurslot zijn. Volgens mij zit er bij Golf 5, net als bij golf 4, een microswitch op je deurslot die de binnenverlichting aanstuurt, maar ook de lichtverklikker (aangezien die op hetzelfde moment aan zou moeten gaan als dat je binnenverlichting zou branden).
- NielsED30
- Contacteer:
Sorry daar heb ik overheen gelezen (moeilijk lezen zonder leestekens
).
Maar dat zou daar niet mee te maken moeten hebben lijkt me.. Toch zou ik eerst is beginnen met uitlezen. Mochten er foutcode's inzitten weet je een beetje in welke richting je moet zoeken. Zitten er geen foutcode's in kan je altijd nog gaan zoeken/meten etc.

Maar dat zou daar niet mee te maken moeten hebben lijkt me.. Toch zou ik eerst is beginnen met uitlezen. Mochten er foutcode's inzitten weet je een beetje in welke richting je moet zoeken. Zitten er geen foutcode's in kan je altijd nog gaan zoeken/meten etc.
ja hijs al uitgelezen geweest toen zij die man iets van slot kapot ma dat kon wachten en nu door dar van leds zij hij schakelaar kapot ma die heb ik vndg gewisseld gehad van een andere vw en dan blijven de fouten ale maal :s en ze zijde da da allemaal geregeld word door comfort modullen ma die vernieuwen is en dure grapNielsGTI-Edition schreef:Sorry daar heb ik overheen gelezen (moeilijk lezen zonder leestekens).
Ik zou toch gewoon maar beginnen met ofwel u slot te vervangen ofwel te repareren ....
Uw lampen die je vervangt hebben die de juiste wattage ?
Mvg Bart
Uw lampen die je vervangt hebben die de juiste wattage ?
Mvg Bart
- MkVI Nmgn
- Type auto: Golf7R
Leds even eruit halen originele erin zetten en foutcodes uitlezen.
Denk dat je slot kapot is, en dat de leds die je gebuikt de verkeerde zijn soms knipperen ze een keer en vallen ze uit.
Denk dat je slot kapot is, en dat de leds die je gebuikt de verkeerde zijn soms knipperen ze een keer en vallen ze uit.
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------
ja dat ga ik eens doen mrgn en dan van mijn deur ook eer ik een nieuwe confort modulle steek want dat is een dure grap :s dat van deur valt dat zelf te doen of ?MkVI Nmgn schreef:Leds even eruit halen originele erin zetten en foutcodes uitlezen.
- MkVI Nmgn
- Type auto: Golf7R
Alles is zelf te doen... Ligt er een beetje aan hoe handig je zelf bent.
Technisch gezien valt het opzich wel mee. Anders kun je aan wehoo een etka tekening vragen is een DIY van Volkswagen.
Technisch gezien valt het opzich wel mee. Anders kun je aan wehoo een etka tekening vragen is een DIY van Volkswagen.
Groetjes Tonnie
- NielsED30
- Contacteer:
Deurslot moet via de buitenkant gedemonteerd worden. De buitenplaat moet eraf, en niet het deurpaneel. Dat zijn een hoop boutjes/schroefjes, en die mogen niet verwisseld worden omdat er dan kans is in deukjes in je deurplaat.
is er iemand in de buurt van hassel Sint-truiden die mij hierbij kan helpen misschienNielsGTI-Edition schreef:Deurslot moet via de buitenkant gedemonteerd worden. De buitenplaat moet eraf, en niet het deurpaneel. Dat zijn een hoop boutjes/schroefjes, en die mogen niet verwisseld worden omdat er dan kans is in deukjes in je deurplaat.
hallo ik ga woensdag mijn deur uit elkaar hallen voor te kijken naar de microswitch heeft iemand mis nog handige tips hoek alles goed uit elkaar krijg of een site waar uitgelegd sta hoe ofzo ?
Bij de MKV zit de elektronica in het portierslot geïntegreerd.

(voorbeeld van het portierslot-microschakelaar).
Het slot geeft impulsen voor o.a. de binnenverlichting en het alarm.

(voorbeeld van het portierslot-microschakelaar).
Het slot geeft impulsen voor o.a. de binnenverlichting en het alarm.

Gr. Wehoo.

Ik heb vndg getest mijn originele lampjes gazn ook altijd eene kant niet en kheb 5 w leds met canbus ma een led is bruigekleurd , voor de fout da auto leds altijd na paar seconden uitzet moet die uitgelezen worden voor dat opgelost is mvg ?
het is opgelost van mijn deur portiersslot was dus defect heb nieuw gestoken alles is in orde nu behalve standlicht daarvoor nog even laten aan de computer hangen dan is alles weer opgelost hopelijk een leds was verbrand daardoor de fout dus