Hallo ik heb nu gwn 225 oopliggen dat zijn de gwn bande voor op mijn velgen maar ik ga nu verlaggen ma heb nog 2 bande opliggen van 2 maand oud dus wouk men 2 ander al getrokken zetten op maat vb 215 trekt dit op iets en zo ja waar de gertrokken paar zette voor of achter mvgMkVI Nmgn schreef:Velgen maat is wel makkelijk om te weten en nogmaals de uitleg want snap er niks van.
Hoeveel j weetk niet waar kank dt vinden en als in de gertrokke. Achter zou leggen zou dat wel iets of wat toonbaar zijn of trek dat ook op nx grtMkVI Nmgn schreef:Ik bedoelde heb je originele 7j velgen of 8j of zoals ik 8,5j.
Maar als je nu met 225 rijd kun je voor wel 215 erop leggen dan zullen ze iets meer getrokken zijn maar het zal niet mooi ogen tegenover de achterzijde.
voor de tuv moet het loopvlak van de band binnen de wielkas blijven,maakt niet uit als de velg uitsteekt.Vandaar dat ze zo graag stretchen in Duitsland.BlackMagic schreef:Noemen ze ook wel "German style" toch?Edition30 schreef:Getrokken banden: een te smalle band op een te brede velg.RobvR schreef:Wat zijn getrokken banden? Heb de term al vaker voorbij zien komen, maar ben nu weleens benieuwd...
Ligt echt niet aan jou. Als ze de moeite niet doen om deftig nederlands te typen en leestekens te gebruiken dan vind ik het ook de moeite niet om er op te antwoorden.eddiea schreef:Het hoe en wat met getrokken banden weet ik. Ik kan jordy alleen niet volgen. Maar dat zal wel aan mij liggen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten