Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Tering wat gaat dat ding hard! Nu helemaal duidelijk dat mijn auto wat koppel mist
wat op de uitdraai bij TVS al bleek, want vanuit 4de versnelling 3000rpm waar ik
veel meer koppel zou moeten hebben loopt hij harder weg dan in 3de versnelling.
Tering wat gaat dat ding hard! Nu helemaal duidelijk dat mijn auto wat koppel mist
wat op de uitdraai bij TVS al bleek, want vanuit 4de versnelling 3000rpm waar ik
veel meer koppel zou moeten hebben loopt hij harder weg dan in 3de versnelling.
Gaaf filmpje. Ik heb ook al meerdere vergelijkingen met de O2RS gedaan. Zowel met de GTI als met de RS gelijkspelletje eruit kunnen slepen . Die O2 loopt prachtig, vooral de vermogensopbouw en 'laufkultur' zijn indrukwekkend.
Voormalig GTI en GTD rijder. Nu een 2021 BMW 330i Touring (G21)
Like mijn blog: http://www.driveaholic.nl
Dit was duidelijk geen gelijkspel haha, maar de Volvo zou 294pk en 501Nm moeten hebben.
Vorige week naar TVS gegaan voor een uitdraai, omdat ik een dip voelde hoog in toeren.
Omstandigheden waren niet perfect maar schrok best van de 272pk 393NM. Mis dus 22Pk en 108NM!!
Geloofde het niet echt, omdat ik tegen een 330d met 258pk en 560Nm geen moeite had om ervoor te blijven
en beide zaten we met 3 man. Maar na gisteren ben ik bang dat de uitdraai toch wel redelijk gaat kloppen.
Heb het bij de tuner neergelegd, even afwachten wat hij denkt dat er aan de hand zou kunnen zijn.