En ook de Catch-can na een week weer leeg gemaakt want die zat weer eens vol, Had 500/750km gereden ermee

Met een Gamma pasje de Sd kaart eruit gekregen en ging met veel weerstand erin en deed het dus niet meer. Conclusie de Sd Reader kapot in mijn RNS510 we dachten deze zou wel €30,- kosten maar dat viel tegen na wat zoeken erna, De goedkoopste kwam op €61,- inclusief verzendkosten en dat vond ik veel geld voor alleen een Reader, Dus toen we terug naar huis reden nam ik even contact op met een maat van me en die had toevallig nog een Rns510 liggen met een Kapot scherm deze kwam hij de dag erna brengen en na wat gekloot en gedoe kreeg ik de Reader uit de Kapotte Rns510 en daarna was het de Beurt om mijn Radio eruit te halen en uit elkaar te halen. Zo gezegd zo gedaan Navilock eruit Rns510 eruit en met zwetende handjes begonnen het uit elkaar halen van mijn radio en na 10minuten was de klus geklaard en zat de nieuwe Reader erin en meteen even getest en hij doet het weer als vanouds.
 Met een Gamma pasje de Sd kaart eruit gekregen en ging met veel weerstand erin en deed het dus niet meer. Conclusie de Sd Reader kapot in mijn RNS510 we dachten deze zou wel €30,- kosten maar dat viel tegen na wat zoeken erna, De goedkoopste kwam op €61,- inclusief verzendkosten en dat vond ik veel geld voor alleen een Reader, Dus toen we terug naar huis reden nam ik even contact op met een maat van me en die had toevallig nog een Rns510 liggen met een Kapot scherm deze kwam hij de dag erna brengen en na wat gekloot en gedoe kreeg ik de Reader uit de Kapotte Rns510 en daarna was het de Beurt om mijn Radio eruit te halen en uit elkaar te halen. Zo gezegd zo gedaan Navilock eruit Rns510 eruit en met zwetende handjes begonnen het uit elkaar halen van mijn radio en na 10minuten was de klus geklaard en zat de nieuwe Reader erin en meteen even getest en hij doet het weer als vanouds.

Als je deze ooit wilt laten maken stuur maar een berichtje.kevin78 schreef:Nice work.. Helaas doet mijn cardreader het ook niet meer...

^ Ondertussen leren linken naar plaatjes.MkVI Nmgn schreef:Fotoshoot @ Weeze Airport
---
special thanks to Lean
Tja ik zit ook pas op dit Forum moet dat soort dingen nog lerenLean schreef:^ Ondertussen leren linken naar plaatjes.MkVI Nmgn schreef:Fotoshoot @ Weeze Airport
---
special thanks to Lean

Schippersss schreef:Blijft een mooie bak Tonnie!
Dankjewel herenO2RS schreef:Mooie foto's, dikke bak

Dit keer is er toch een spiegelreflex aan te pas gekomenkevin78 schreef:Zo mooi foto's.. Toch niet weer met je iphone gemaakt of wel .... Nu geloof ik je niet meer hoor

Deze velgen al beu of ander setje op 't oogMkVI Nmgn schreef:...
En als je de juiste prijs wilt betalen kun je ze morgen nog ophalen.
BBS CH-R Et48 225-35-19 Conti sportcontact 5 ± 2000km mee gereden.
...
 ?
 ?

Ik had sinds een maand of 4 gelden een behoorlijke olie verbruik en vond het vreemd en baalde er enorm van.
 Ik had sinds een maand of 4 gelden een behoorlijke olie verbruik en vond het vreemd en baalde er enorm van.

Gelukkig geen Audi A3 van een week oudstaffpride schreef:Lerp

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten