GTI ombouwen naar quattro
GTI ombouwen naar quattro
Iemand een idee of het haalbaar is om een GTI om te bouwen naar quattro?
Ik had al gelezen dat het chassis van een R bij de kofferbak hoger is dan een gewone golf.
Ik had al gelezen dat het chassis van een R bij de kofferbak hoger is dan een gewone golf.
Re: GTI ombouwen naar quattro
Onbegonnen werk?
Dan eens een keertje langskomen bij ons op de zaak

Dan eens een keertje langskomen bij ons op de zaak

PSR-Performance
Volkswagen Golf V R32 DSG - Seat Leon Cupra AWD Build!
als je het over quattro hebt dan wil je er een Audi van maken? Als het VW is praat je over 4 motion.En dat is idd mogelijk,zover ik weet.Stoffn schreef:Iemand een idee of het haalbaar is om een GTI om te bouwen naar quattro?
Dat is puur verkoop-technische benaming, een S3 heeft 'quattro', een TT heeft 'quattro' ... en er zit gewoon een Haldex koppeling onder, dus 4motionSemtex schreef:als je het over quattro hebt dan wil je er een Audi van maken? Als het VW is praat je over 4 motion.En dat is idd mogelijk,zover ik weet.Stoffn schreef:Iemand een idee of het haalbaar is om een GTI om te bouwen naar quattro?

PSR-Performance
Ik wil gewoon dat de 4 wielen worden aangedreven.
Ik heb al wat research gedaan en het blijkt dat enkel de uitsparing vh reservewiel in de weg zit. Verder zou de ombouw gewoon mogelijk moeten zijn!
Nu nog eens het prijskaartje van alles moeten opzoeken...
Ik heb al wat research gedaan en het blijkt dat enkel de uitsparing vh reservewiel in de weg zit. Verder zou de ombouw gewoon mogelijk moeten zijn!
Nu nog eens het prijskaartje van alles moeten opzoeken...

Is geen onbegonnen werk, maar hij wilt het niet doen vanwege de keuringNailz schreef:VW MK5 op Cleaned was dit van plan, maar is echt onbegonnen werk...

- MkVI Nmgn
- Type auto: Golf7R
Schade r20 zoeken en dan de kofferbak versnellingsbak en de rest kopen.
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------
OkMkVI Nmgn schreef:Schade r20 zoeken en dan de kofferbak versnellingsbak en de rest kopen.
En dan 1 zoeken met voorschade ... je wilt geen nieuwe delen van de achteras kopen

En daar bij dat "en de rest" gaat t bij veel projecten mis, je moet beginnen met een inventarisatie van wat je nodig hebt, en wat t gaat kosten. Dan inkopen, en dan pas beginnen!

En daar bij dat "en de rest" gaat t bij veel projecten mis, je moet beginnen met een inventarisatie van wat je nodig hebt, en wat t gaat kosten. Dan inkopen, en dan pas beginnen!
PSR-Performance
Idd, ik zou moeten een degelijke donor-wagen vinden.
Echter nog een vraag.
De dsg-versnellingsbak, is deze verschillend/aanpasbaar?
Ik bedoel dan het differentieel voor de achteras die op de rechter cardan komt.
Echter nog een vraag.
De dsg-versnellingsbak, is deze verschillend/aanpasbaar?
Ik bedoel dan het differentieel voor de achteras die op de rechter cardan komt.
Daar kom je mee op weg, maar dan nog mis je onderdelen...
PSR-Performance
Geen dsg, geen achterophanging, geen benzinetank..Semtex schreef:http://www.ebay.de/itm/VW-Golf-6-5K-R20 ... 41784462d7
Zal een redelijk complete wagen moeten vinden bij een afbraak ofzo...