MF Stuur

Bespreek hier alles met betrekking tot de mkV.
Plaats reactie
Mik
Berichten: 95
Lid geworden op: 04 jan 2013, 13:24
Type auto: Golf 5 GTI

MF Stuur

Bericht door Mik »

Beste Leden,

Nu heb ik een mf stuur maar volgens mij met de oude type knopjes, mijn neef ( Jayke ) heeft ook een mf stuur maar dan met andere knopjes.

Is dit te veranderen dus gewoon de nieuwe typere knopjes halen erin zetten en in laten leren of is het een no go, omdat ik het mfa menu via mijn ruitenwisser hendel moet bedienen.

Alvast bedankt!

Mvg, Mik
Expect the Unexpected..
MarcoGTI
Berichten: 50
Lid geworden op: 17 aug 2011, 22:05
Type auto: Golf MK7-5 GTI PP
Locatie: Groene hart

Re: MF Stuur

Bericht door MarcoGTI »

Hallo, even een vervolgvraag op deze vraag. Zijn er meerdere soorten mf sturen, er zijn 2 soorten knopjes, maar zijn die uitwisselbaar? Ik heb een mf stuur maar is niet helemaal mooi meer nu heb ik een rns300 dus de losse knopjes nodig maar zie vaak sturen te koop met de "tiptoetsjes". Kunnen de losse knopjes in een stuur met "tiptoetsen"?

Alvast bedankt.
MK7.5 GTI PP DSG 2018
Ex. MK5 GTI 2007
PaChaKoHa
Berichten: 135
Lid geworden op: 21 apr 2013, 20:42
Type auto: Golf MK5 GTI

Re: MF Stuur

Bericht door PaChaKoHa »

Mik schreef:Beste Leden,

Nu heb ik een mf stuur maar volgens mij met de oude type knopjes, mijn neef ( Jayke ) heeft ook een mf stuur maar dan met andere knopjes.

Is dit te veranderen dus gewoon de nieuwe typere knopjes halen erin zetten en in laten leren of is het een no go, omdat ik het mfa menu via mijn ruitenwisser hendel moet bedienen.

Alvast bedankt!

Mvg, Mik
Ik had alleen de F1 flippers op mijn stuur en moest dus ook mijn MFA met de hendel bedienen.
Na de knopjes te hebben besteld en Staffpride het zaakje in te laten bouwen, bleek dat alles goed werkte.... Ook al had ik de hendel niet vervangen....

Lijkt me dus dat het geen probleem is.....

Groet,

P.
Mik
Berichten: 95
Lid geworden op: 04 jan 2013, 13:24
Type auto: Golf 5 GTI

Re: MF Stuur

Bericht door Mik »

Dan zal ik ze ook eens bestellen en snel vervangen.

Thnx voor de info.

Mvg, Mik
Expect the Unexpected..
Plaats reactie

Terug naar “GOLF V GTI”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten