Is er nou helemaal niemand die op de xbox speelt?
De broer van mijn vriendin die is ook level 200 ofzo haha.KnuffelTurk schreef:Ik zit vriendloos in mijn eentje in mijn verchroomde bugatti rond te tuffen![]()
Ja ik, maar speel niet onlineKnuffelTurk schreef:Ik zit vriendloos in mijn eentje in mijn verchroomde bugatti rond te tuffen![]()
Koop dan ipv een Milltek, een PonySlaystation3.KnuffelTurk schreef:Ik zit vriendloos in mijn eentje in mijn verchroomde bugatti rond te tuffen![]()
Het was ook leuk! Er ging bij mij helaas iets fout na Titan missie. Ik kon niet joinen bij die Survival.Golf VI GTI Adidas schreef:@ Golf88 en RenekesGTI
Vond het erg leuk gisteravond. Heb nog niet veel online gespeeld en snapte er eerst geen hol van, maar vond het toch wel lachen![]()
Nog levels waar je lekker snel geld kan verdienen? Vond die level met die 10 waves wel erg lang duren haha voor 20k
ps. Staat die ene heli altijd boven op het ziekenhuis met rocketlauncher?
Ik vond het ook lachen ja gisteravondGolf VI GTI Adidas schreef:@ Golf88 en RenekesGTI
Vond het erg leuk gisteravond. Heb nog niet veel online gespeeld en snapte er eerst geen hol van, maar vond het toch wel lachen![]()
Nog levels waar je lekker snel geld kan verdienen? Vond die level met die 10 waves wel erg lang duren haha voor 20k
Die Titan missie was wel aardig irritant trouwens met al die kapotgeschoten voertuigen voor de ingangRenekesgti schreef:Het was ook leuk! Er ging bij mij helaas iets fout na Titan missie. Ik kon niet joinen bij die Survival.Golf VI GTI Adidas schreef:@ Golf88 en RenekesGTI
Daarna maar ff een bakkie gaan doen. Ik hoor het wel wanneer er weer gespeeld gaat worden.
Die heli staat er alleen als je met spelers samen speelt die hogere levels hebben. Volgens mij vanaf level 50 staat die Buzzard er. (heli met raketten)
Ik vind races altijd snel en makkelijk geld verdienen ( wel eerste worden ). Ik heb heel snel geld verdient door een bug/glitch in het spel heb maar helaas is die eruit gehaald.Golf VI GTI Adidas schreef:Ik zit pas op level 14 dus Pegasus zegt mij nog niet zoveel haha.
Nog suggesties om snel geld te verdienen? Heb nu het idee dat ik al m'n "verdiende" centen uitgeef aan ammo :S Terwijl de rest allemaal rond rijdt in gepimpte Veyron's en tanks
Kaartje kopen?KnuffelTurk schreef:Ik vind races altijd snel en makkelijk geld verdienen ( wel eerste worden ). Ik heb heel snel geld verdient door een bug/glitch in het spel heb maar helaas is die eruit gehaald.Golf VI GTI Adidas schreef:Ik zit pas op level 14 dus Pegasus zegt mij nog niet zoveel haha.
Nog suggesties om snel geld te verdienen? Heb nu het idee dat ik al m'n "verdiende" centen uitgeef aan ammo :S Terwijl de rest allemaal rond rijdt in gepimpte Veyron's en tanks
Kaartje?Golf88 schreef:Kaartje kopen?KnuffelTurk schreef:Ik vind races altijd snel en makkelijk geld verdienen ( wel eerste worden ). Ik heb heel snel geld verdient door een bug/glitch in het spel heb maar helaas is die eruit gehaald.Golf VI GTI Adidas schreef:Ik zit pas op level 14 dus Pegasus zegt mij nog niet zoveel haha.
Via de PlayStationStore kun je geld kopen voor in GTA. Dan krijg je iets van 1.500.000 voor € 15,-?KnuffelTurk schreef: Kaartje?
De "Buzzard" spawned bij spelers vanaf rank 43 bij oa:Golf VI GTI Adidas schreef: ps. Staat die ene heli altijd boven op het ziekenhuis met rocketlauncher?
Oh zo bedoelde je dat ik speel op de xbox daar kan je ook een kaartje kopen indd.Golf88 schreef:Via de PlayStationStore kun je geld kopen voor in GTA. Dan krijg je iets van 1.500.000 voor € 15,-?KnuffelTurk schreef: Kaartje?
Dit is niet iets wat zomaar gebeurd hoor. Ik heb zelf de Buzzard gekocht via het internet in GTA online. Deze helikopter heeft me 1.450.000 gekost? Ik moet dan bellen naar Pegasus en zij zetten hem dan op de dichtstbijzijnde helikopter landplaats zoals indd bijvoorbeeld het ziekenhuis.Crokko schreef:De "Buzzard" spawned bij spelers vanaf rank 43 bij oa:Golf VI GTI Adidas schreef: ps. Staat die ene heli altijd boven op het ziekenhuis met rocketlauncher?
- inderdaad het ziekenhuis;
- op het grote vliegveld;
- op de smalle pier (net achter de loods);
- op Trevors vliegveld en nog wat plaatsen.
Ik maak ook nog weleens mee, dat er een andere heli staat dan de buzzard, waar dat van afhankelijk is weet ik niet.
Wat een mazzel!Golf88 schreef:Dit is niet iets wat zomaar gebeurd hoor. Ik heb zelf de Buzzard gekocht via het internet in GTA online. Deze helikopter heeft me 1.450.000 gekost? Ik moet dan bellen naar Pegasus en zij zetten hem dan op de dichtstbijzijnde helikopter landplaats zoals indd bijvoorbeeld het ziekenhuis.Crokko schreef:De "Buzzard" spawned bij spelers vanaf rank 43 bij oa:Golf VI GTI Adidas schreef: ps. Staat die ene heli altijd boven op het ziekenhuis met rocketlauncher?
- inderdaad het ziekenhuis;
- op het grote vliegveld;
- op de smalle pier (net achter de loods);
- op Trevors vliegveld en nog wat plaatsen.
Ik maak ook nog weleens mee, dat er een andere heli staat dan de buzzard, waar dat van afhankelijk is weet ik niet.
Toenet trouwens spontoon een bonus mogen ontvangen, waarvan ik sterk vermoed dat dit een fout is. Zowel ik als een vriend die hier mee aan het gamen was hebben zojuist 54.000.000,- dollar ontvangenDaar heb ik direct het nodige van uitgegeven aan auto's, vliegtuigen en helikopters
Zo dan! En ik maar denken dat ik al veel had gekregen met mijn 54.000.000,-KnuffelTurk schreef:Ik zat lekker op mijn gemakje te gamen. Werd ik opeens uitgenodigd door iemand die me vervolgens 2 miljard dollar schenktKreeg eerst 180miljoen en vervolgens zette hij een bounty op iemand zn hoofd voor 1,9miljard ofzo kreeg de Eer om die gast te knallen en de bounty te krijgen. Mijn vakantie kan niet meer stuk
![]()
KnuffelTurk schreef:Ik zat lekker op mijn gemakje te gamen. Werd ik opeens uitgenodigd door iemand die me vervolgens 2 miljard dollar schenktKreeg eerst 180miljoen en vervolgens zette hij een bounty op iemand zn hoofd voor 1,9miljard ofzo kreeg de Eer om die gast te knallen en de bounty te krijgen. Mijn vakantie kan niet meer stuk
![]()
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 5 gasten