Andere speakers, geen versterker
Andere speakers, geen versterker
Hallo,
Ik heb mij een Kenwood DNX521DAB gekocht ter vervanging van de RCD300 in mijn GTI MKV
Welke luidsprekers kan ik best kopen maar ik wil liever geen extra versterker plaatsen
Heeft er hier iemand een Gladen 200 of een AUDIO SYSTEM X-ION 200 zonder versterker ?
Zijn er betere oplossingen ?
Bedankt
Eric
Ik heb mij een Kenwood DNX521DAB gekocht ter vervanging van de RCD300 in mijn GTI MKV
Welke luidsprekers kan ik best kopen maar ik wil liever geen extra versterker plaatsen
Heeft er hier iemand een Gladen 200 of een AUDIO SYSTEM X-ION 200 zonder versterker ?
Bedankt
Eric
-
Re: Andere speakers, geen versterker
Hier ben ik ook wel benieuwd naar!
Ik heb in voorportieren ook Gladen 200 set zitten zonder extra versterker,en dat klinkt echt geweldig.MacFever schreef:Hallo,
Bedankt
Eric
Welke radio ?
RCD300 ?
Originele speakers in achterdeuren ?
RCD300 ?
Radio is een Pioneer AVH 8400 BT.MacFever schreef:Welke radio ?
RCD300 ?
En in achterportieren heb ik speakers van: Ground Zero laten monteren.
En dit alles zonder versterker,
Heb je de deuren ook laten ontdreunen ?
Ja daar zit dempingsmateriaal tegen.MacFever schreef:Heb je de deuren ook laten ontdreunen ?
Is er een reden waarom je vanachter geen Gladen ONE 165 GOLF4 RS hebt gestoken ?
Heb je een GTI ?
Heb je een GTI ?
Nee geen reden hiervoor,was ook beetje op advies van bedrijf die het hier ingebouwd en besteld hebt.MacFever schreef:Is er een reden waarom je vanachter geen Gladen ONE 165 GOLF4 RS hebt gestoken ?
Heb je een GTI ?
En in achterportieren sowieso geen originele plek om tweeters te plaatsen,en ground zero is zo'n 2 in 1 set en klinkt ook goed voor achterin.
En in mijn gti zaten standaard achter geen speakers dus heb alles incl bedrading in laten bouwen.
Idem hier, dit icm een Pioneer headunit en de voorportieren laten voorzien van dempingsmateriaal. Klinkt super.leonneku schreef:Ik heb in voorportieren ook Gladen 200 set zitten zonder extra versterker,en dat klinkt echt geweldig.MacFever schreef:Hallo,
Bedankt
Eric

Geen speakers in de achterportieren hier. Vond mijn tuner niet direct nodig, die vond dat geluid mooi van voren moest komen.
Golf V GTi 2007
Audio; Pioneer X2500BT/Gladen 200 - Lowering springs; Eibach Sportline - Wheels: 18" Dotz Shift pinstripe red
Airintake; Carbonio/Pipercross/Rev D Diverter Valve - Exhaust; Milltek downpipe & non resonated catback - Chip; JD stage 2 @ 293pk / 406nm
Audio; Pioneer X2500BT/Gladen 200 - Lowering springs; Eibach Sportline - Wheels: 18" Dotz Shift pinstripe red
Airintake; Carbonio/Pipercross/Rev D Diverter Valve - Exhaust; Milltek downpipe & non resonated catback - Chip; JD stage 2 @ 293pk / 406nm