Zomerbanden
-
- Type auto: Golf MK6 GTI
Zomerbanden
Aankomend voorjaar moet ik twee nieuwe zomerbanden op m'n gti.
225/40/18.
In het verleden heb ik Falken Ziex ze912 banden op mijn audi gehad. Deze bevielen onder een audi goed, iemand ervaring onder een gti?
Of welke banden adviseren jullie mij? Zitten nu conti 's onder.
225/40/18.
In het verleden heb ik Falken Ziex ze912 banden op mijn audi gehad. Deze bevielen onder een audi goed, iemand ervaring onder een gti?
Of welke banden adviseren jullie mij? Zitten nu conti 's onder.
Re: Zomerbanden
ik ga dit jaar voor de michelin pilot super sport
-
- Type auto: Golf MK5 GTI
Ik ga voor de Vredestein Ultrac Vorti's, deze schijnen best goed uit de test te komen en de prijs is best redelijk.
Het is een iets andere maat voorruit: http://www.adac.de/infotestrat/tests/re ... ordId=2817
Het is een iets andere maat voorruit: http://www.adac.de/infotestrat/tests/re ... ordId=2817
Heb nu ook sinds augustus 2013 die Vredestein eronder zittenm prima tevreden mee. Hiervoor Dunlopp Sportmaxx alleen waren die erg snel ver sleten (maar dat kan ook aan mij liggen[SMILING FACE WITH OPEN MOUTH AND SMILING EYES]
VW Golf GTI DSG MKVII
Voorheen :
Passat B7 1.4 TSI DSG Variant
VW Golf GTI DSG MKV
Saab Aero 9.5

Voorheen :
Passat B7 1.4 TSI DSG Variant
VW Golf GTI DSG MKV

Saab Aero 9.5
-
Ik zal ook eens kijken naar de vredenstein banden...
-
Michelin Pilot super sport!!! Echt hele goed banden en erg stil.
wel jammer dat je er maar 2 nodig heb, mix match zou ik niet snel doen, ik kan een hele goede prijs krijgen van me nijmeegse maat
aangezien de winter niks meer word hem binnenkort een contacten

- Tommes
- Type auto: golf mk4 1.8 T
Ik ben ook op zoek naar een setje banden ik rij nu kumho ku 39 225/35/19 maar die zijn niet getrokken en komen voor tegen mijn spatborden aan dus kan ik niet zo laag als ik wil daarom ben ik op zoek naar getrokken banden 215/35/19 voor een redelijke prijs .Ik zag dat Falken FK-425 in de maat 215/35/19 voor een redelijke prijs heeft iemand hier ervaring mee.
VW Grt Tommes mk4 1.8 t
VW Grt Tommes mk4 1.8 t
-
Ik ben voor de toyo proxes T1sport gegaan.. Ipv Falken.... Ben benieuwd!
He dat is leuk om te horen dacht dat ik 1 van de weinige was met Vredestein banden
Het type is Ultrac Cento ben er ook zeer over te spreken.
En inderdaad die Dunlop Sport maxx slijten erg snel
, had ik onder mijn vorige auto

Het type is Ultrac Cento ben er ook zeer over te spreken.
En inderdaad die Dunlop Sport maxx slijten erg snel

Gr. Rudy
GOLF V GTI EDITION 240 United Grey, ABT 240 pk/ 305 nm, 240 leder pakket, schuifkanteldak.
GOLF V GTI EDITION 240 United Grey, ABT 240 pk/ 305 nm, 240 leder pakket, schuifkanteldak.
Ik hoor veel goeie berichten over de michelin pilot super sport, dus deze gaan er de volgende zomer onder!
Ik kocht begin deze maand mijn GTI met Continentals, maar ik vind dat ze een hoop herrie maken.
Maar misschien komt dit omdat de achterbanden van productie week 12, 2009 zijn en de voorbanden van productie week 07, 2010
Mijn auto was ECHT van een oud vrouwtje
Ik kocht begin deze maand mijn GTI met Continentals, maar ik vind dat ze een hoop herrie maken.
Maar misschien komt dit omdat de achterbanden van productie week 12, 2009 zijn en de voorbanden van productie week 07, 2010

312 pk & 460 NM by JD Engineering
-
bzb schreef:ik ga dit jaar voor de michelin pilot super sport
Hele goede keus!!!
Nu je dit zegt, heb ook al meermaals vrouwen van eind in de vijftig en zelfs in de zestig met een GTI (MK5,6,7) zien rondrijden.Warhoofd schreef:Ik hoor veel goeie berichten over de michelin pilot super sport, dus deze gaan er de volgende zomer onder!
Maar misschien komt dit omdat de achterbanden van productie week 12, 2009 zijn en de voorbanden van productie week 07, 2010![]()
Vreemd zicht eigenlijk

die van mij was van een 48 jarige vrouw, toch al semi oud/te oud voor bzb zn gerief 

-
- Type auto: MK7 GTI PP 2016
De mijne van een 55 jarige. Had de 7 al staan bij de dealer en moest van zijn 6 af.
MK7 PP ‘16
Daily: BMW X5 xDrive30D
Daily: BMW X5 xDrive30D
Bij mannen mag datCar Newbie schreef:De mijne van een 55 jarige. Had de 7 al staan bij de dealer en moest van zijn 6 af.

Bij vrouwen ook natuurlijk maar beetje een vreemd zicht.
- NL_MK5 GTI
- Type auto: MK5 GTI DSG
ik heb vorig jaar 4 nieuwe Uniroyal rainsport 3 gekocht echt een zeer fijne band, erg stil zeer veel grip, voor een lagere prijs als Conti, Michelin, Dunlop, en kwa kwaliteit doet het niks onder voor de rest.
- kaptino
- Type auto: Golf VII GTI perf.
Heb vandaag ook 4 uniroyal rs 3 besteld, veel goede dingen over gelezen.
Ben benieuwd.
Ben benieuwd.
EX: GOLF VI GTI DSG, JD STAGE 2, DSG STAGE 1 294,9 PK - 440 NM
NU: GOLF VII GTI 230 PK Performance, K&N Typhoon intake, GFB DV+, 3" turbo back - DVX STAGE 2: 348,2 PK - 482 NM
NU: GOLF VII GTI 230 PK Performance, K&N Typhoon intake, GFB DV+, 3" turbo back - DVX STAGE 2: 348,2 PK - 482 NM