Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Is je auto gestolen of iemand anders z'n auto? Post het hier.
Topic-titel moet kenteken, merk, type en kleur bevatten.
Tekst zelf moet omgeving en kenmerken van de auto vermelden.
Drazle schreef:Zou ze persoonlijk opwachten met wat vrienden. Weet zeker dat niemand ze meer herkent.
Ga je dan elke avond klaarzitten met je knuppel en dan maar hopen dat ze die avond/nacht langskomen? Word je ook lijp van hoor. Of heb je een betere manier?
Begrijp mij niet verkeerd dit soort lui verdient het!
eigenlijk zou die eigenaar gewoon iets van een zendertje moeten laten plaatsen in z`n koplamp, als ze al zo vaak gestolen zijn komen ze vast weer terug...
Zeer zeker dat dat bestaat indd. Op sbs 6 kwam er zo een programma genaamd Operatie lokmiddelen daar zag je dus dat er een tracker werd geplaatst in een RNS 510 in een lokauto. De RNS510 werd gestolen en de politie vond de rns 15 min later terug in een berging dader gepakt
Drazle schreef:Zou ze persoonlijk opwachten met wat vrienden. Weet zeker dat niemand ze meer herkent.
Ga je dan elke avond klaarzitten met je knuppel en dan maar hopen dat ze die avond/nacht langskomen? Word je ook lijp van hoor. Of heb je een betere manier?
Begrijp mij niet verkeerd dit soort lui verdient het!
Ik doe dat als het moet. In mijn oude Golf 5 GTI had ik ze bijna te pakken gehad Toen probeerde zij voor de tweede keer mijn Navigatie te stelen ( Pioneer AVIC-D3BT)
Je hebt en nadeel en een voordeel van opwachten. Nadeel is dat je niet weet wanneer ze komen. Voordeel is dat jij bepaalt waar ze hun slag zouden moeten slaan.
bzb schreef:Waarom Niet, meeste onderdelen zijn nieuw
Er zullen veel glasresten in het interieur zijn overgebleven (stoelen zullen wel stroef af te stellen zijn), en ja onderdelen zullen wel nieuw zijn maar wat zullen die gasten wel niet allemaal beschadigd hebben :P.
Ik denk niet dat ze het even rustig gedaan hebben om andere parts niet te beschadigen haha.
Laatst gewijzigd door R32Amsterdam op 27 mar 2014, 14:48, 1 keer totaal gewijzigd.