Opzoek naar nieuw setje remblokken voor de achter remmen.
Opzoek naar nieuw setje remblokken voor de achter remmen.
Hallo ik ben dus opzoek naar een nieuw setje blokken voor mijn edition 30. Zou ik de originele blokken nemen of hebben jullie betere alternatieven ? Voor heb ik EBC green stuff.
Re: Opzoek naar nieuw setje remblokken voor de achter remmen
Graag jullie mening! En waar kan ik de blokken het beste bestellen?GTIED30 schreef:Hallo ik ben dus opzoek naar een nieuw setje blokken voor mijn edition 30. Zou ik de originele blokken nemen of hebben jullie betere alternatieven ? Voor heb ik EBC green stuff.
Ferodo DS2500 FCP1636H
Afgelopen zomer besteld voor mijn MKV 200pk (2005) à 135,22 incl. btw bij Fine Line Imports
Afgelopen zomer besteld voor mijn MKV 200pk (2005) à 135,22 incl. btw bij Fine Line Imports
- Tino
- Type auto: Scirocco MK3
Zou geen EBC nemen maar ook voor de Ferodo DS 2500 gaanGTIED30 schreef:Hallo ik ben dus opzoek naar een nieuw setje blokken voor mijn edition 30. Zou ik de originele blokken nemen of hebben jullie betere alternatieven ? Voor heb ik EBC green stuff.

Audi RS3 JD stage 2 met 538 pk 719 NM. Wagner downpipe/ APR intake /Wagner intercooler en Audi sportpakket top 300+ .
De Ferodo ds2500 heb ik al een keer op de voorzijde gehad en dat beviel me niet . Daarom rij ik nu op EBC!
- Green Hornet
- Type auto: Audi S3 Limousine
Hawk of Stoptech zijn ook bekende en goede merken
Audi S3 Limousine JDE Powered 523pk - 615nm
TTE 525R | HGP DSG | LOBA HPFP | Full Milltek Turbo Back Exhaust | Wagner Intercooler | VWR 600 Intake | VWR 6 Piston BBK | Eibach Pro
Golf R DSG 378pk/500nm M.I.A. (16-04-2014)
"Money won't buy you happiness, but it will pay for the search"
TTE 525R | HGP DSG | LOBA HPFP | Full Milltek Turbo Back Exhaust | Wagner Intercooler | VWR 600 Intake | VWR 6 Piston BBK | Eibach Pro
Golf R DSG 378pk/500nm M.I.A. (16-04-2014)
"Money won't buy you happiness, but it will pay for the search"
mn orginele zitten er nog voor en achter na 60.000 bzb km's, wat doe ik fout 

- MkVI Nmgn
- Type auto: Golf7R
Maak maar eens een foto van je achter remmen.bzb schreef:mn orginele zitten er nog voor en achter na 60.000 bzb km's, wat doe ik fout
Dat doe je fout

Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------
-
- Type auto: Passat CC TSI
Bij mij ook, 62.000km blokken zijn nu op de helft.bzb schreef:mn orginele zitten er nog voor en achter na 60.000 bzb km's, wat doe ik fout
- MkVI Nmgn
- Type auto: Golf7R
Ik zit op 62,000 blokken en schijven zijn aan vervanging toe.
#zaterdag.
#zaterdag.
Groetjes Tonnie
ja maar ook daar slijt t (wel een beetje nogal onregel)matig, gelukkig, en ik persoonlijk doe niks foutMkVI Nmgn schreef:Maak maar eens een foto van je achter remmen.bzb schreef:mn orginele zitten er nog voor en achter na 60.000 bzb km's, wat doe ik fout
Dat doe je fout

hmm hij staat echt te vaak op de brug bij je he