Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Audi S3 Limousine JDE Powered 523pk - 615nm
TTE 525R | HGP DSG | LOBA HPFP | Full Milltek Turbo Back Exhaust | Wagner Intercooler | VWR 600 Intake | VWR 6 Piston BBK | Eibach Pro Golf R DSG 378pk/500nm M.I.A. (16-04-2014) "Money won't buy you happiness, but it will pay for the search"
pietergti schreef:volgende week als de sper er in zit ook eens proberen ! gistere golf gaan halen en is afgesteld op 356 pk en 448 nm
ben benieuwd !
Wauwww!! ik ben benieuwd, heb je hem bij JD gebracht? Zelf heb ik een aantal nieuwe onderdelen besteld: GFB DV+, NGK platinum bougies en pipercross luchtfilter.
Dit omdat ik denk dat er iets niet klopt, 100-200 doet hij in 14 sec ong.. maar dit hoort met 320PK 411NM zo een 12/13 sec te zijn!
Dus ik denk dat ik toch wel wat vermogen verlies heb. ook 100-250 doet hij langer over dan wanneer ik op youtube kijk naar stage 1 getunede S3's.
Dus zodra ik die parts vervangen heb, 40 liter bp 98 ultimate + 5 liter bio ethanol erbij (nog meer vermogen ), dan testen maar!!!
pietergti schreef:volgende week als de sper er in zit ook eens proberen ! gistere golf gaan halen en is afgesteld op 356 pk en 448 nm
ben benieuwd !
Wauwww!! ik ben benieuwd, heb je hem bij JD gebracht? Zelf heb ik een aantal nieuwe onderdelen besteld: GFB DV+, NGK platinum bougies en pipercross luchtfilter.
Dit omdat ik denk dat er iets niet klopt, 100-200 doet hij in 14 sec ong.. maar dit hoort met 320PK 411NM zo een 12/13 sec te zijn!
Dus ik denk dat ik toch wel wat vermogen verlies heb. ook 100-250 doet hij langer over dan wanneer ik op youtube kijk naar stage 1 getunede S3's.
Dus zodra ik die parts vervangen heb, 40 liter bp 98 ultimate + 5 liter bio ethanol erbij (nog meer vermogen ), dan testen maar!!!
Ik heb daarnet eens gemeten en ik doe zo'n 10 11 sec van 100 naar 200, ik kwam eerst uit op 8,8 maar das wat misrekend denk ik
En neen ben van Belgie dus is bij dvx geweest , Wel super goed geholpe daar . Eerst andere brandstofpomp gemonteerd dan ook platinum bougies , onderhoudje en motorreiniging ,
Toen begonnen met afstellen maar bleek dat de actuator van de turbo slecht was , hebben hem gelijk besteld en de Week erna stond hij klaar ,
Echt wel snel nu, moet is tegoei proberen te meten , als ik mijn semi's heb liggen en sper zit er in ga ik is Wat proberen !
pietergti schreef:Ik heb daarnet eens gemeten en ik doe zo'n 10 11 sec van 100 naar 200, ik kwam eerst uit op 8,8 maar das wat misrekend denk ik
En neen ben van Belgie dus is bij dvx geweest , Wel super goed geholpe daar . Eerst andere brandstofpomp gemonteerd dan ook platinum bougies , onderhoudje en motorreiniging ,
Toen begonnen met afstellen maar bleek dat de actuator van de turbo slecht was , hebben hem gelijk besteld en de Week erna stond hij klaar ,
Echt wel snel nu, moet is tegoei proberen te meten , als ik mijn semi's heb liggen en sper zit er in ga ik is Wat proberen !
pietergti schreef:volgende week als de sper er in zit ook eens proberen ! gistere golf gaan halen en is afgesteld op 356 pk en 448 nm
ben benieuwd !
Wauwww!! ik ben benieuwd, heb je hem bij JD gebracht? Zelf heb ik een aantal nieuwe onderdelen besteld: GFB DV+, NGK platinum bougies en pipercross luchtfilter.
Dit omdat ik denk dat er iets niet klopt, 100-200 doet hij in 14 sec ong.. maar dit hoort met 320PK 411NM zo een 12/13 sec te zijn!
Dus ik denk dat ik toch wel wat vermogen verlies heb. ook 100-250 doet hij langer over dan wanneer ik op youtube kijk naar stage 1 getunede S3's.
Dus zodra ik die parts vervangen heb, 40 liter bp 98 ultimate + 5 liter bio ethanol erbij (nog meer vermogen ), dan testen maar!!!
Ik heb daarnet eens gemeten en ik doe zo'n 10 11 sec van 100 naar 200, ik kwam eerst uit op 8,8 maar das wat misrekend denk ik
En neen ben van Belgie dus is bij dvx geweest , Wel super goed geholpe daar . Eerst andere brandstofpomp gemonteerd dan ook platinum bougies , onderhoudje en motorreiniging ,
Toen begonnen met afstellen maar bleek dat de actuator van de turbo slecht was , hebben hem gelijk besteld en de Week erna stond hij klaar ,
Echt wel snel nu, moet is tegoei proberen te meten , als ik mijn semi's heb liggen en sper zit er in ga ik is Wat proberen !
Wow dat is echt superrrr snel, echte mooie snelle wagen heb je!!!!! Misschien komt het ook omdat je geen 4x4 hebt met 356PK, 100-200 met 4x4 zal wel iets langzamer gaan. Maar toch moet ik wel zo'n 12/13 sec!
Ik hoop dat mijn parts zullen helpen !!! En zoals Golf88 zegt: Filmen!!! ben benieuwd naar de tellers
pietergti schreef:volgende week als de sper er in zit ook eens proberen ! gistere golf gaan halen en is afgesteld op 356 pk en 448 nm
ben benieuwd !
Wauwww!! ik ben benieuwd, heb je hem bij JD gebracht? Zelf heb ik een aantal nieuwe onderdelen besteld: GFB DV+, NGK platinum bougies en pipercross luchtfilter.
Dit omdat ik denk dat er iets niet klopt, 100-200 doet hij in 14 sec ong.. maar dit hoort met 320PK 411NM zo een 12/13 sec te zijn!
Dus ik denk dat ik toch wel wat vermogen verlies heb. ook 100-250 doet hij langer over dan wanneer ik op youtube kijk naar stage 1 getunede S3's.
Dus zodra ik die parts vervangen heb, 40 liter bp 98 ultimate + 5 liter bio ethanol erbij (nog meer vermogen ), dan testen maar!!!
Heb je je cilinderkop al gereinigd? Dit kan serieus vermogen schelen.
bzb schreef:denk met al dat gerace laatste tijd dat tie al aardig is schoongebrand
Nope de carbon aanslag gaat naartschijnt niet weg van het warm stoken van je motor , de lak van mijn bumper wel spijtig genoeg ! Gisteren gezien , boven mijn uitlaat gewoon deel van de bumper gesmolten ,
pietergti schreef:volgende week als de sper er in zit ook eens proberen ! gistere golf gaan halen en is afgesteld op 356 pk en 448 nm
ben benieuwd !
Wauwww!! ik ben benieuwd, heb je hem bij JD gebracht? Zelf heb ik een aantal nieuwe onderdelen besteld: GFB DV+, NGK platinum bougies en pipercross luchtfilter.
Dit omdat ik denk dat er iets niet klopt, 100-200 doet hij in 14 sec ong.. maar dit hoort met 320PK 411NM zo een 12/13 sec te zijn!
Dus ik denk dat ik toch wel wat vermogen verlies heb. ook 100-250 doet hij langer over dan wanneer ik op youtube kijk naar stage 1 getunede S3's.
Dus zodra ik die parts vervangen heb, 40 liter bp 98 ultimate + 5 liter bio ethanol erbij (nog meer vermogen ), dan testen maar!!!
Heb je je cilinderkop al gereinigd? Dit kan serieus vermogen schelen.
Zou je denken? bedoel je inlaat reinigen? Heb er wel over nagedacht en JD gevraagd, ze zeiden met een ton op de teller verliest je niet zoveeel vermogen, ik kan hem wel brengen bij Hans sloot voor de zekerheid. Maar ik ga even testen met DV, luchtfilter en bougies. Daarna kijken we verder en doen we een rondje hea Martinus!
maRRRtinus schreef:
Zou je denken? bedoel je inlaat reinigen? Heb er wel over nagedacht en JD gevraagd, ze zeiden met een ton op de teller verliest je niet zoveeel vermogen, ik kan hem wel brengen bij Hans sloot voor de zekerheid. Maar ik ga even testen met DV, luchtfilter en bougies. Daarna kijken we verder en doen we een rondje hea Martinus!
Zou persoonlijk zorgen dat je blok in topconditie naar de tuning gaat, zeker in geval van een maat tuning. Worden wel meerdere rondjes denk ik zo
maRRRtinus schreef:
Zou je denken? bedoel je inlaat reinigen? Heb er wel over nagedacht en JD gevraagd, ze zeiden met een ton op de teller verliest je niet zoveeel vermogen, ik kan hem wel brengen bij Hans sloot voor de zekerheid. Maar ik ga even testen met DV, luchtfilter en bougies. Daarna kijken we verder en doen we een rondje hea Martinus!
Zou persoonlijk zorgen dat je blok in topconditie naar de tuning gaat, zeker in geval van een maat tuning. Worden wel meerdere rondjes denk ik zo
Komt in orde! Vandaag gaan de nieuwe bougies en luchtfilter erin, DV+ is nog steeds niet binnen gekomen .
Terwijl ik die als eerst had besteld en nog wel vanuit Duitsland besteld heb, en derest vanuit Engeland.
Mikkel schreef:Ik heb het gemeten door te filmen en dan via avidemux in milliseconden af te lezen uit het filmpje. Dus ook de snelheid is afgelezen van de teller.
0-100 5.5s tweede keer 5.0s
100-200 9.7s, maar zeg 10s
Niet verkeerd voor een FWD gti'tjuh .
auto heeft 385 peka en 480 Nm op 102, dus op BP98 zal het iets van 370pk en 460Nm zijn?
Next! .
Disclaimer: Uiteraard ben ik hiervoor even naar Duitsland gereden .