kmph snelheid digitaal
kmph snelheid digitaal
Sinds kort trotse eigenaar van een golf 6 gti uit 2010. Nu zie ik wel eens op filmpjes dat ze de snelheid in kmph digitaal in het display hebben staan hoe kun je dat instellen? En dan bedoel ik het display tussen je toeren meter en kmph 0 tm 280.
Ook ben ik benieuwd of je kan instellen om te zien hoeveel je verbruik is. Ik kan wel zien hoeveel "range" ik nog heb bijv. 280km, maar kan je ook zien bijv. 1 op 10 etc?
Alvast bedankt.
Ook ben ik benieuwd of je kan instellen om te zien hoeveel je verbruik is. Ik kan wel zien hoeveel "range" ik nog heb bijv. 280km, maar kan je ook zien bijv. 1 op 10 etc?
Alvast bedankt.
-
- Type auto: Polo 6r GTI
Re: kmph snelheid digitaal
In principe kun je die info die jij wilt zien, tijdens het rijden, zien in je boordcomputer onder het kopje MFA.. Onder Settings > MFA data kun je instellen welke info bronnen je allemaal onder het kopje MFA wilt laten weergeven dmv aan of uitvinken.
Daar waar jij die "range" 280km kunt zien.. moet je al je rit gegevens zoals ritafstand, gemiddeld en huidig verbruik in L/100km of km/L (kun je ook instellen onder settings) kunnen zien.. Schakelen tussen de ritgegevens (dus in het tabje MFA) doe je als je multifunc. stuur heb door rechter knop omhoog/naar benede, schakele tussen de tabbladen doe je dmv rechts en links drukken op de rechterkant van je stuur.
Als je je MFA menu al doorgescrolld hebt, en je verbruik er niet tussen staat, zal die dus uitgevinkt staan.. Dus moet je ff in settings > MFA data aanvinken
Je boord computer eens helemaal goed doorkijken en alles proberen, kom je een hoop nieuwe dingen en leuke "weetjes" tegen
Daar waar jij die "range" 280km kunt zien.. moet je al je rit gegevens zoals ritafstand, gemiddeld en huidig verbruik in L/100km of km/L (kun je ook instellen onder settings) kunnen zien.. Schakelen tussen de ritgegevens (dus in het tabje MFA) doe je als je multifunc. stuur heb door rechter knop omhoog/naar benede, schakele tussen de tabbladen doe je dmv rechts en links drukken op de rechterkant van je stuur.
Als je je MFA menu al doorgescrolld hebt, en je verbruik er niet tussen staat, zal die dus uitgevinkt staan.. Dus moet je ff in settings > MFA data aanvinken
Je boord computer eens helemaal goed doorkijken en alles proberen, kom je een hoop nieuwe dingen en leuke "weetjes" tegen
Laatst gewijzigd door justin--92 op 23 feb 2014, 21:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Gr. Justin
Polo 6r GTI | 214pk | 313Nm | DSG | Stage 1 | 2,5'' rvs CatBack non-resonated
Ex: Golf 6 gti | 283 pk | stage 1 | DSG | wit
Polo 6r GTI | 214pk | 313Nm | DSG | Stage 1 | 2,5'' rvs CatBack non-resonated
Ex: Golf 6 gti | 283 pk | stage 1 | DSG | wit
Morgen eens uittesten, bedankt voor de hulp 

Kan dit ook bij een golf v gti? En olietemp ?
Gr
Gr
- KnuffelTurk
Doorbladeren kan je ook bij een V gti doen. De olie temp kan je in een V helaas niet aflezen.pietergti schreef:Kan dit ook bij een golf v gti? En olietemp ?
Gr
Met vriendelijke groet,
KnuffelTurk
''Grappen over vrouwen zijn niet leuk. Tenzij ze om te lachen zijn.''
En de snelheid in digitaal zetten? Gr
-
- Type auto: Golf MK5 GTI
Snelheid en olie temp kan wel, maar dan heb je een kufatec module nodig...pietergti schreef:En de snelheid in digitaal zetten? Gr
V GTI 5D LEDER 18"KARTHOUM / 19"Talladega / 18"OZ ST*LM
Waar haal ik da en wa kost het ong ? GrBND schreef:Snelheid en olie temp kan wel, maar dan heb je een kufatec module nodig...pietergti schreef:En de snelheid in digitaal zetten? Gr
- kaptino
- Type auto: Golf VII GTI perf.
Kufatec e-mfa Ad on kost 149,- op de kufatec site.
Je hebt hier wel een groot scherm tussen je tellers voor nodig.
Als je het op Google intoetst zie je filmpjes etc.
Je hebt hier wel een groot scherm tussen je tellers voor nodig.
Als je het op Google intoetst zie je filmpjes etc.
EX: GOLF VI GTI DSG, JD STAGE 2, DSG STAGE 1 294,9 PK - 440 NM
NU: GOLF VII GTI 230 PK Performance, K&N Typhoon intake, GFB DV+, 3" turbo back - DVX STAGE 2: 348,2 PK - 482 NM
NU: GOLF VII GTI 230 PK Performance, K&N Typhoon intake, GFB DV+, 3" turbo back - DVX STAGE 2: 348,2 PK - 482 NM
Ik heb nog een Kufatec module te koop en deze heeft ook een telefoonfunctie. Oftewel, als je een RNS 310/510 hebt kun je ook handsfree bellen.
Golf 7R DSG Lapiz Blue
Wat moet je er voor hebben wil deze wel kopen en kan jij hem installeren ? Heb een groot schermpje tussen de tellers denk ik .. GrFGT schreef:Ik heb nog een Kufatec module te koop en deze heeft ook een telefoonfunctie. Oftewel, als je een RNS 310/510 hebt kun je ook handsfree bellen.
- jwbakkenes
- Type auto: BMW 550i
Als ik mij niet vergis kan je met deze module niet de snelheid en olie temp mee uitlezen.FGT schreef:Ik heb nog een Kufatec module te koop en deze heeft ook een telefoonfunctie. Oftewel, als je een RNS 310/510 hebt kun je ook handsfree bellen.
Met vriendelijke groet,
Jan Willem
Jan Willem
Jazeker wel. Ik heb m als test exemplaar gebruikt en hij geeft het aan.
Golf 7R DSG Lapiz Blue