Wanneer ik het contact aan zet, zie ik deze symbooltjes een paar seconden, daarna verdwijnen ze en komt het aantal 'trip' kilometers in beeld.
Heb de (Duitstalige) manual er op nageslagen, maar kom het niet tegen...

Iemand? Alvast bedankt!

Zijn jullie zeker? Het gordel icoontje is toch het (fel rode) symbool wat je ziet in het display van de benzinemeter en wat bovendien een 'geluid' geeft als je ze 'vergeet'? Ik zal er later een voorbeeld van posten, lukt ff niet vanaf het tablet...staffpride schreef:Ja gordel achterin
Sinds ik dus een 'Duitse' uitvoering heb (ja, dat klinkt belachelijk bij een Volkswagen, maar je snapt wel wat ik bedoel) heb ik ook een duim dikke handleiding in het Duits; niet mijn sterkste kant (een 5, mijn enige onvoldoende, op mijn examenlijst ergens in de jaren 70).wehoo schreef:
Bedankt wehoo, een email (in het Engels) is onderweg naar de 'Kundenbetreuung'. Ben benieuwd...wehoo schreef:Dealer, importeur Pon of rechtstreeks bij de fabriek aanvragen:
Volkswagen AG
38436 Wolfsburg
Tel +49 (0) 1805 865579 *
Fax +49 (0) 1805 329865*
Mail to: kundenbetreuung@volkswagen.de
Bij de dealer kan je de boekjes ook gewoon bestellen. Schrik niet van de prijzenManx schreef:Bedankt wehoo, een email (in het Engels) is onderweg naar de 'Kundenbetreuung'. Ben benieuwd...wehoo schreef:Dealer, importeur Pon of rechtstreeks bij de fabriek aanvragen:
Volkswagen AG
38436 Wolfsburg
Tel +49 (0) 1805 865579 *
Fax +49 (0) 1805 329865*
Mail to: kundenbetreuung@volkswagen.de
Ehm, moet er een pilletje onder mijn tong? Waar denk je dan aan staffpride; meer dan 30 euro?staffpride schreef:Bij de dealer kan je de boekjes ook gewoon bestellen. Schrik niet van de prijzen![]()
Ik heb ooit een setje aangevraagd voor de golf en dat was toen €50,-Manx schreef:Ehm, moet er een pilletje onder mijn tong? Waar denk je dan aan staffpride; meer dan 30 euro?staffpride schreef:Bij de dealer kan je de boekjes ook gewoon bestellen. Schrik niet van de prijzen![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten