Golf 6 t best beveiligen?
Re: Golf 6 t best beveiligen?
Wanneer is dat gebeurd
me pa neemt deze week ffies contact op met staffpride de bearlock komt er sowieso in!!

- MkVI Nmgn
- Type auto: Golf7R
Omdat ze m niet mee krijgen
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------
Pff zielige gasten gewoon! Scherm en alles was nog wel heel?
- MkVI Nmgn
- Type auto: Golf7R
Welk scherm? Km teller ? Die hadden ze mee genomen.
Groetjes Tonnie
- ED60Letzebuerg
- Type auto: MK5 R32
Denk navigatie schermMkVI Nmgn schreef:Welk scherm? Km teller ? Die hadden ze mee genomen.

Ex: MK5 GTI Edition 17/60
New: MK5 R32
Liever 6 klappers, dan 4 plofjes
New: MK5 R32
Liever 6 klappers, dan 4 plofjes
Ja dat bedoelde ik t navigatiescherm omdat die diefstal gevoelig zijn. Vandaag heeft me pa met staffpride gebeld, nou gaat helemaal goed komen die beveiliging!! Dankje voor de tip heren!
- KnuffelTurk
Graag gedaanDiiaan92 schreef:Ja dat bedoelde ik t navigatiescherm omdat die diefstal gevoelig zijn. Vandaag heeft me pa met staffpride gebeld, nou gaat helemaal goed komen die beveiliging!! Dankje voor de tip heren!

Met vriendelijke groet,
KnuffelTurk
''Grappen over vrouwen zijn niet leuk. Tenzij ze om te lachen zijn.''
Grrr alsof t al niet erg is dat ie auto na 3 dagen word gestolen, krijg ik dus ook nog ff te horen dat ik heel weinig verzekeringsgeld terug krijg, omdat mijn auto aan de voorkant in de kreukels heeft gelegen en hun daar foto's van gezien hebben wat ik dus niet wist. Werd mij alleen verteld dat ze spatbord in elkaar lag, duur grapje 2700 euro verlies voor een auto die ik 3 dagen had, zaterdag maar is goed met die dealer praten..
Dit zou ik zeker niet accepteren! Kun je aan de verzekeringsmaatschappij wel aantonen wat je voor de auto betaald hebt? Heb je bijvoorbeeld een factuur, betaalbewijs of bankafschrift waar dit op te zien is?Diiaan92 schreef:Grrr alsof t al niet erg is dat ie auto na 3 dagen word gestolen, krijg ik dus ook nog ff te horen dat ik heel weinig verzekeringsgeld terug krijg, omdat mijn auto aan de voorkant in de kreukels heeft gelegen en hun daar foto's van gezien hebben wat ik dus niet wist. Werd mij alleen verteld dat ze spatbord in elkaar lag, duur grapje 2700 euro verlies voor een auto die ik 3 dagen had, zaterdag maar is goed met die dealer praten..
Succes ermee in ieder geval!
Ja heeft de verzekering en dagwaarde is die zelfs 6000 meer waard dan dat ik uitbetaald krijg.. Kan je nagaan.. Me vader gaat er achter aan je kan een second opinion laten doen door een andere verzekeringsmaatschappij. De nieuwe auto komt vrijdag binnen staat zaterdag klaar ga met die man ook praten en compromis sluiten want die nieuwe is al 2000 duurder dan ik voor me oude heb betaald.. En hij heb niet aangegeven dat ie zo erge schade had, dus ga zaterdag met hem kletsen, want ook hij heeft schuld dat ie dat niet gezegd heeft.. En ben er ook achter gekomen dat die vorige auto heel goedkoop ingevoerd is dus hij had dikke winst op mij.. + Ik kreeg van de week een brief dat me verzekering ook met 600 euro omhoog gaat per jaar omdat die auto is gestolen dat valt onder schade volgens hun. echt dikke pech deze week pff. Hoor zaterdag hoe t allemaal verder gaat hou t op de hoogte..
Balen zeg! Ik kan me goed voorstellen dat je niet kunt wachten tot deze week voorbij is.Diiaan92 schreef:Ja heeft de verzekering en dagwaarde is die zelfs 6000 meer waard dan dat ik uitbetaald krijg.. Kan je nagaan.. Me vader gaat er achter aan je kan een second opinion laten doen door een andere verzekeringsmaatschappij. De nieuwe auto komt vrijdag binnen staat zaterdag klaar ga met die man ook praten en compromis sluiten want die nieuwe is al 2000 duurder dan ik voor me oude heb betaald.. En hij heb niet aangegeven dat ie zo erge schade had, dus ga zaterdag met hem kletsen, want ook hij heeft schuld dat ie dat niet gezegd heeft.. En ben er ook achter gekomen dat die vorige auto heel goedkoop ingevoerd is dus hij had dikke winst op mij.. + Ik kreeg van de week een brief dat me verzekering ook met 600 euro omhoog gaat per jaar omdat die auto is gestolen dat valt onder schade volgens hun. echt dikke pech deze week pff. Hoor zaterdag hoe t allemaal verder gaat hou t op de hoogte..
Succes ermee!
Goed nieuws verzekering belde krijg 1000 euro meer uitbetaald (wat nog weinig is) vandaag langs dealer geweest nieuwe witte stond klaar. Alles besproken compromis gesloten over ander halve week kan ik m ophalen met gti velgen ledlichten en heel t pakket mooier dan me vorige ik ben blij

Diiaan92 schreef:Goed nieuws verzekering belde krijg 1000 euro meer uitbetaald (wat nog weinig is) vandaag langs dealer geweest nieuwe witte stond klaar. Alles besproken compromis gesloten over ander halve week kan ik m ophalen met gti velgen ledlichten en heel t pakket mooier dan me vorige ik ben blij![]()
![]()
+ dat deze veel beter beveiligt is

Netjes en gefeliciteerd met je nieuwe wagenDiiaan92 schreef:Goed nieuws verzekering belde krijg 1000 euro meer uitbetaald (wat nog weinig is) vandaag langs dealer geweest nieuwe witte stond klaar. Alles besproken compromis gesloten over ander halve week kan ik m ophalen met gti velgen ledlichten en heel t pakket mooier dan me vorige ik ben blij![]()
![]()

- theo
- Global Moderator
- Type auto: Polo GTI+BMW X5 F15
Ik heb daar een simpele oplossing voor bedacht die ik wel met jullie wil delen op het afgeschermde projecten deel. Heb toestemming aan NICO! gevraagd maar kan er nog niet op.Burak schreef: Ze stelen de auto via de km teller plaat.
Daar kan ik ook niet op helaas ben nog niet zo lang lid
- staffpride
- Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
- Contacteer:
Lijkt me ook niet handig om zoiets daar te delen eerlijk gezegd. Met beveiligingsopties kan je niet voorzichtig genoeg zijn!theo schreef:Ik heb daar een simpele oplossing voor bedacht die ik wel met jullie wil delen op het afgeschermde projecten deel. Heb toestemming aan NICO! gevraagd maar kan er nog niet op.Burak schreef: Ze stelen de auto via de km teller plaat.
- Frits@Vrolijk
- Type auto: golf 6 Gti
Misschien bij die Bulgaren op vakantie gaan en je Golf zoeken of dna spray haha
Mvg Frits