Ik kocht mij golf V ed30 met ABT chip. Hij reed erg schokkerig. Ik dacht dat het aan mij lag. De 2 keer dat de vrouw naast mij zat kreeg ik alleen maar commentaar. De wagen had tot zijn 3 geen grip bij het vol wegtrekken, en had een enorm turbo gat waardoor het voor mijn gevoel hard ging, rustig...rustig...nog even wachten en gaaaaaaaaan
Ik heb hem nu een kleine maand geleden laten chippen bij JD. De wagen rijdt veel soepeler. Tegenwoordig wil de vrouw wel weer naast mij zitten en hoeven we niet steeds met haar auto

.
Ik kan niet zeggen dat de JD chip sneller aanvoelt dan de JD chip al weet ik wel dat de JD chip veel meer pk's en nm's heeft. Het gaat allemaal veel soepeler en heb in de hele linie meer power dat soepel op het wegdek terecht komt.
Ik heb nog zitten twijfelen om naar jero te gaan voor de APR. Zij boden dit aan bij MIVW tegen een actie prijs van 450. Dit bleek achteraf verkeerd gepromoot maar ik mocht hem laten chippen voor 450. Ik wou dit mits ik de optie kon krijgen te switchen tussen 2 programma's. Ik wou op deze manier mijn ABT behouden mocht de APR tegenvallen. APR biedt dit aan maar omdat Jero nieuw was met APR en net een contract had getekend hadden zij hier geen kennis van in huis. Alles moest via email naar Amerika gaan en uiteindelijk kreeg ik geen email en geen antwoord meer of het mogelijk was de chip te nemen incl het switchen, waardoor ik voor JD heb gekozen.