Ervaring rollerbank vd Velden / Celltemp ?
Ervaring rollerbank vd Velden / Celltemp ?
Beste mede GTI liefhebbers,
Misschien hebben jullie m'n post gelezen gister over dat ik m'n vermoedens heb dat m'n GTI misschien toch wel gechipt is.
Maar had van der Velden even gebeld om een afspraak te maken op aanraden van een lid hier ( volgens mij NielsED30 ). Kost normaal 150€ maar omdat ik via het forum kom 100€.
Heb ook Celltemp.nl even gebeld die zitten hier ook redelijk vlakbij. Die gasten rekenen maar 65€ voor een test.
Heeft iemand ervaring hiermee en zo ja maakt dat nog wat uit waar ik het laat doen? Neem aan dat die banken goed geijkt zijn?
Ga sowieso nog ff met m'n maatje sporten die heeft een 240 edition, dus allebei ff lekker warm rijden en dan ff kijken of ik hem kan bijbenen. In principe zou ik dan al moeten weten of die gechipt is of niet haha.
Misschien hebben jullie m'n post gelezen gister over dat ik m'n vermoedens heb dat m'n GTI misschien toch wel gechipt is.
Maar had van der Velden even gebeld om een afspraak te maken op aanraden van een lid hier ( volgens mij NielsED30 ). Kost normaal 150€ maar omdat ik via het forum kom 100€.
Heb ook Celltemp.nl even gebeld die zitten hier ook redelijk vlakbij. Die gasten rekenen maar 65€ voor een test.
Heeft iemand ervaring hiermee en zo ja maakt dat nog wat uit waar ik het laat doen? Neem aan dat die banken goed geijkt zijn?
Ga sowieso nog ff met m'n maatje sporten die heeft een 240 edition, dus allebei ff lekker warm rijden en dan ff kijken of ik hem kan bijbenen. In principe zou ik dan al moeten weten of die gechipt is of niet haha.
Golf MK5 GTI, 247pk / 377 Nm, Forge PCV Delete Plate, GFB DV+
Serviced by EM Services
Serviced by EM Services
Re: Ervaring rollerbank vd Velden / Celltemp ?
240 edition heeft een abt chip. Dus hem bij houden zal vast wel te doen zijn. Ook met een bijna standaard auto.
Rollen is leuk maar verchillende test banken verschillen heel erg in het vermogen. En de manier van rollen verschilt ook, andere koeling andere versnelling enzv.
Als je echt je vermogen in percentage zou willen weten rol je voor dat je andere software krijgt.
Het beste en makkelijkste is hem uitlezen met vcds. Dan kan je de turbodruk meten.
Rollen is leuk maar verchillende test banken verschillen heel erg in het vermogen. En de manier van rollen verschilt ook, andere koeling andere versnelling enzv.
Als je echt je vermogen in percentage zou willen weten rol je voor dat je andere software krijgt.
Het beste en makkelijkste is hem uitlezen met vcds. Dan kan je de turbodruk meten.
Ex Mercedes b-klasse full options.
Ex edition 30
Ex edition 30
Heb zelf ook een 240 edition maar zoals hier boven al vermeld is is de abt chip niet bepaald fantastisch dus niet een hele goede vergelijking. Je kan ook je eerste kat leeg kloppen en een anderen air intake + divertervalve aanschaffen en direct voor een stage 2 chip gaan. Weet je zeker dat je vermogenswinst maakt.
je kan ook nog naar vagtechniek gaan
die rekenen volgens mij ook iets van 90-100 voor een run
ferry schreef:240 edition heeft een abt chip. Dus hem bij houden zal vast wel te doen zijn. Ook met een bijna standaard auto.
Okey bedankt voor de tip!
Serviced by EM Services
Serviced by EM Services
Barry141 schreef:Heb zelf ook een 240 edition maar zoals hier boven al vermeld is is de abt chip niet bepaald fantastisch dus niet een hele goede vergelijking. Je kan ook je eerste kat leeg kloppen en een anderen air intake + divertervalve aanschaffen en direct voor een stage 2 chip gaan. Weet je zeker dat je vermogenswinst maakt.
Ja precies! Wil sowieso voor ik naar JD ga m'n distributie + waterpomp + DV voor de GFB DV+ preventief vervangen!
Serviced by EM Services
Serviced by EM Services
wjb#222 schreef:je kan ook nog naar vagtechniek gaan
Okey zitten die ook regio rdam?
Serviced by EM Services
Serviced by EM Services
Als je dan nog je kat leeg klopt en een anderen air intake neemt weet je zeker dat je leuke vermogens haalt, heel veel zullen deze mods verder niet kosten.Jarino schreef:Barry141 schreef:Heb zelf ook een 240 edition maar zoals hier boven al vermeld is is de abt chip niet bepaald fantastisch dus niet een hele goede vergelijking. Je kan ook je eerste kat leeg kloppen en een anderen air intake + divertervalve aanschaffen en direct voor een stage 2 chip gaan. Weet je zeker dat je vermogenswinst maakt.
Ja precies! Wil sowieso voor ik naar JD ga m'n distributie + waterpomp + DV voor de GFB DV+ preventief vervangen!
Barry141 schreef:Als je dan nog je kat leeg klopt en een anderen air intake neemt weet je zeker dat je leuke vermogens haalt, heel veel zullen deze mods verder niet kosten.Jarino schreef:Barry141 schreef:Heb zelf ook een 240 edition maar zoals hier boven al vermeld is is de abt chip niet bepaald fantastisch dus niet een hele goede vergelijking. Je kan ook je eerste kat leeg kloppen en een anderen air intake + divertervalve aanschaffen en direct voor een stage 2 chip gaan. Weet je zeker dat je vermogenswinst maakt.
Alleen met een lege kat kom je niet door de emissie meting met APK toch? Wat kost dat zo'n air intake ?
Serviced by EM Services
Serviced by EM Services
- Famous1303
- Type auto: Polo AW GTI
Kom je makkelijk doorheen, alleen de eerste haal je leeg. De tweede blijft gewoon de gassen filteren.
Er zijn verschillende intakes, van 200 euro tot 600+ euro.
Kijk anders eens bij de sponsoren van het forum, die willen ook nog wel eens korting geven
!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Kijk anders eens bij de sponsoren van het forum, die willen ook nog wel eens korting geven

VW Polo AW GTI Stage 1+: 265PK
VW Golf 6R DSG Stage3 + DSG tuning: 405PK
VW Golf VI GTI DSG Stage1: 291PK
VW Polo 6R BM
Opel Astra GSI

VW Golf 6R DSG Stage3 + DSG tuning: 405PK
VW Golf VI GTI DSG Stage1: 291PK
VW Polo 6R BM
Opel Astra GSI

Famous1303 schreef:Kom je makkelijk doorheen, alleen de eerste haal je leeg. De tweede blijft gewoon de gassen filteren.
Kijk anders eens bij de sponsoren van het forum, die willen ook nog wel eens korting geven!
Okey bedankt voor de tips!

Serviced by EM Services
Serviced by EM Services