Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
MK5GTI08 schreef: ↑12 jul 2017, 21:28
Chiptuning blijft gewoon aanwezig. Dit is weer een fijne TRA van vw zeg.. bij fout gaan update mag er een nieuw regelapparaat ABS in
Niet zozeer als de update fout gaat, waarschijnlijk komt er een fout aan het licht na de update, waarbij ABS regelapparaat vervangen mag worden als na een korte proefrit de ABS/ESP lampjes op het instrumentenpaneel niet uitgaan. Althans, ik denk dat na de update naar voren komt of het onderdeel al defect is, of niet...
Golf VII GTI Clubsport - 375PK, 500NM
Ex: Golf VI GTI - 285PK, 415NM Ex: Golf V GTI Edition30 - 385PK, 506NM Ex: Golf IV GTI 25 Jahre Jubileum Edition - 310PK, 430NM
Anders aangeven dat ie gechipt is. Als de auto aan de computer wordt gehangen dan kijken ze meteen of je de laatste stand van software hebt. Zo niet wordt je tuning overschreven.
JeroenGTIed35 schreef: ↑20 jul 2017, 23:31
Is je auto nog in garantie?
Anders aangeven dat ie gechipt is. Als de auto aan de computer wordt gehangen dan kijken ze meteen of je de laatste stand van software hebt. Zo niet wordt je tuning overschreven.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Nee hoor, alleen je ABS word geflashed. Ze komen niet aan de motor software, dus je tuning blijft gewoon staan.
Ex: Golf VI GTI - 285PK, 415NM Ex: Golf V GTI Edition30 - 385PK, 506NM Ex: Golf IV GTI 25 Jahre Jubileum Edition - 310PK, 430NM
Nee hoor, alleen je ABS word geflashed. Ze komen niet aan de motor software, dus je tuning blijft gewoon staan.
Dan hebben ze me weer een lul verhaal opgehangen bij de heren van "Van Mossel"!
Ik was in de veronderstelling dat de ABS ook door het motor management geregeld wordt.
Dan hebben ze me weer een lul verhaal opgehangen bij de heren van "Van Mossel"!
Ik was in de veronderstelling dat de ABS ook door het motor management geregeld wordt.
Weer wat geleerd Thanks.
Het kan met verbinding in elkaar staan om gegevens 'uit te wisselen', maar met een update van het ABS regelapparaat word niet het motorregelapparaat geflashed.