Het speelt in mijn hoofd om de overstap te gaan maken naar een facelift Golf (MK7.5). Voor nu gaat de Clubsport als peiling enkel het GTI forum op.
Het betreft dus een Clubsport editie, geleverd eind 2016, op 30 November om precies te zijn.
De auto is sinds September 2017 in mijn bezit, en is sindsdien een goede partner geweest. Ik ben overigens de 1e particuliere eigenaar.
Specs:
- Motorisch originele Clubsport 265pk/350nm met overboost functie naar 290pk/380nm
- 32.XXX kilometer gelopen
- Pure white
- 19' Brescia velgen
- Elektrisch inklapbare, verwarmbare, verlichte buitenspiegels met dynamische knippers
- Panorama dak
- Privacy glas
- DAB+
- Adaptieve cruise control
- Lane Assist
- Emergency brake assist
- Traffic jam assist
- Blind spot assist
- High beam assist
- Vol leder interieur
- Stoelverwarming
en alles wat er natuurlijk standaard al op zit

2x onderhoud gehad volgens de VW voorschriften, afgestempeld in het service boekje. (Motorolie, oliefilter, luchtfilter, pollenfilter, bougies en remblokken voorzijde) Tevens op eigen verzoek remolie en DSG olie ververst. Dit allen bij Volkswagen Hoogenboom te Spijkenisse. Vorig seizoen een detailing beurt gehad, de auto staat geheel in de glascoating van Gyeon.
Ik heb er tot nu een uiterst betrouwbare auto aan gehad. Hij rijd, schakelt en presteert uitstekend, gewoon zoals het hoort.

Vraagprijs is 30,999€
Ik nodig geïnteresseerden graag uit om de auto te komen bekijken en te ervaren.

Interesse? Stuur mij even een PM en we wisselen contact informatie uit!
Greets!
Remco