Andere kentekenverlichting en dagrijverlichting.
Andere kentekenverlichting en dagrijverlichting.
Hallo, even jullie mening en kennis gevraagt. Mijn kenteken verlichting van mij golf gti ed 30 is stuk dus goeie reden om er iets anders in te doen. weten jullie nog websites waar ik zoiets kan kopen b.v met led maar het moet niet verblindend zijn want die zijn er ook. En wat voor dagrijverlichting zouden jullie aanraden.
Re: Andere kentekenverlichting en dagrijverlichting.
Vd Udenhout Den Bosch ---> Led kentekenplaatverlichting, geen foutmelding bij de MKV.
(zie webshop)
(zie webshop)
Gr. Wehoo.

Ja, heb ze sinds deze week ook binnen van van Udenhout! Alleen hadden ze kleurverschil, 1 was made in Tunesië en de andere made in Germany. Kan ze gelukkig kosteloos omwisselen. 

T.a.v. dagrijverlichting, die in mijn 'mistlampen' zit met 7500K xenon-look-lampen, werd ik door de politie vandaag voor het eerst (toevallig) aangehouden. "Zijn dat mistlampen of verstralers"?, vroeg meneer Agent. "Het zijn dagrijlichten", antwoordde ik. Waarop hij zei:"Dan wil ik de stand van de schakelaar zien". "No problem, die staat op automatisch, je mag zelfs je hand voor de regen-lichtsensor houden, dan schakelt het licht", zei ik. "Nee dat hoeft niet, rijdt U maar verder".
(voor de zekerheid ligt het RDW artikel in mijn dashboardkastje
).
(voor de zekerheid ligt het RDW artikel in mijn dashboardkastje

Gr. Wehoo.

- Gti-Mar
- Type auto: Golf MK VI ABT
- Contacteer:
@Wehoo volgens mij weten ze het zelf af en toe niet,ik heb een soortgelijke ervaring met mijn vorige auto gehad,en mocht ook zo doorrijden vervolgens
Mvg Marco
Golf GTI MK VI:schuif-kanteldak/keyless entry/rns 510 met dynaudio/sportdemper/19 inch Talladega's/ABT gechipt 281pk-391 nm/Katmod./sportfilter
Golf GTI MK VI:schuif-kanteldak/keyless entry/rns 510 met dynaudio/sportdemper/19 inch Talladega's/ABT gechipt 281pk-391 nm/Katmod./sportfilter
heb even naaar die kentekenverlichtting gekeken en dat lijkt me een goede optie. en wat vinden jullie van die led strips onderin?