Dit is wellicht een beter topic om mijn vraag te stellen dan mijn voorsteltopic:
Momenteel heb ik een MFD2 navigatie in mijn vw tezamen met een originele vw carkit van een nokia 6610. Ook heb ik een groot MFA, dus de MFA+.
Zie foto:
Dit is hoe m'n dashboard er nu uitziet:

http://www.jncs.nl/index.php/volkswagen ... ouder.html
Zie bovenstaande advertentie, zo'n houder wil ik graag plaatsen tezamen met een RNS 510 en en premium carkit, dus bediening vanaf de RNS510. Dan heb ik direct ook een houder met lader, bediening via de RNS510.
Ik heb alleen nu volgens mij een oude aansluiting op mijn GSM houder welke bevestigd zit aan dashboard. Deze is volgens mij slechts bruikbaar voor oude houders zonder bluetooth. (dat zie ik aan de achterkant als ik de houder losklik van de dashboardhouder) Is deze te vervangen voor een nieuw type? Waarbij ik dan slechts de houder vervang voor eentje waar een zogenoemde bluetooth houder in geklikt kan worden? Ik hoop dat dit een beetje begrijpbaar is.
De bestaande houder zit met een andere aansluiting dan de telefoonhouder van mijn vader uit de touran, wat je erin klikt zeg maar zit anders in elkaar, de aansluiting is anders.
Moet ik anders een nieuwe dashboardsteun bestellen of hoe kan ik dit oplossen?
En dan wilde ik een Premium bluetooth module hebben, maar toen zag ik iets op het forum omtrent olietemperatuur en water temperatuur in het MFA+, toen was ik verkocht. Hoe kan ik deze optie implementeren?
Alvast mega bedankt voor het meedenken!
(mocht iets niet duidelijk zijn nog, probeer ik dit zo duidelijk mogelijk uit te leggen)