PRIJSVERLAGING: TOP car HiFi + Kenwood DNX9260BT systeem!

Hier kan je alle gesloten onderwerpen vinden. Vaak staan er in gesloten onderwerpen nuttige zaken en deze blijven op deze manier beschikbaar. Forum is alleen lezen.
Gesloten
GTI_MaRsS-72
Type auto: Golf 6 GTI

PRIJSVERLAGING: TOP car HiFi + Kenwood DNX9260BT systeem!

Bericht door GTI_MaRsS-72 »

Hallo allemaal,

Misschien niet helemaal op zijn plaats hier maar ik heb een top kwaliteit HiFi car-audio/ice set in de aanbieding. De set is afkomstig uit mijn voormalige Mini Cooper S.

Hier een link naar mijn advertentie http://www.htforum.nl/yabbse/index.php? ... msg2222088

De Kenwood unit is zeker interessant als vervanging van bv. de Volkswagen RNS units (i.v.m. diefstalgevoeligheid). De Kenwood DNX 9260BT is een top apparaat met goede specificaties/veel mogelijkheden en heeft namelijk ook nog eens een afneembaar scherm. Werkt ook perfect samen met een iPhone i.c.m. de speciale iPhone kabel die ik er ook bij doe (= losse accessoire van Kenwood).

Heb je interesse of weet je misschien iemand anders reageer dan s.v.p. via dit forum (PM)
GTI_MaRsS-72

Re: PRIJSVERLAGING: TOP car HiFi + Kenwood DNX9260BT systeem

Niemand die dit moois wil hebben????
Luca
Type auto: MK6 GTI - MK7 TDI

Bericht door Luca »

Jammer dat het niet te slijten is voor je want het is zeker geen rommel !!!
Heb zelf ook nog een schuur vol met Boston,Polk,Rockford en Phoenix gold liggen.
Die head unit moet toch wel te verkopen zijn ???
Succes kerel.......
GOLF VI GTI ABT
---18'' Detroits---
GOLF VII 2.0 TDI
---18" Durban----
GTI_MaRsS-72

Luca schreef:Jammer dat het niet te slijten is voor je want het is zeker geen rommel !!!
Heb zelf ook nog een schuur vol met Boston,Polk,Rockford en Phoenix gold liggen.
Die head unit moet toch wel te verkopen zijn ???
Succes kerel.......
Ja, eigenlijk onbegrijpelijk. Het is inderdaad geen standaard Halfords spul :mrgreen:
Zelfs op het NewMini club forum is er (nog) geen interesse. Volgens mij zijn ze superblij met hun transistor radio geluid + standaard geintegreerde spul :o :?: :twisted: .

Voor de Kenwood head-unit was wel wat interesse maar men bood schandalig weinig.

Eigenlijk wil ik de Kenwood ook niet verkopen want het is een top toestel maar ik wil de originele functies van Volkswagen met de RNS510 niet kwijtraken. Vooral de originele achteruitrij camera functie wil ik behouden en ook zaken zoals climate control aanduiding op het display etc. Tevens heb je dan ook een interface voor stuurwielbediening en een inbouwframe nodig.

Ik blijf volhouden hehe.

Bedankt voor je reactie.
GTI_MaRsS-72

Ik ben nu toch aan het twijfelen geraakt. Eerst wilde ik de RNS510 met daarbij alle originele functies perse behouden maar nu denk ik er toch over om de Kenwood die ik te koop heb staan weer in te laten bouwen (of te verkopen en dan voor een nieuwere model te gaan).

Voordelen van de Kenwood:
- geheel afneembare paneel/front;
- topkwaliteit geluid;
- telefoon werkt gelijk (bluetooth);
- meer functies/mogelijkheden e.d.
- geen lelijke Navilock meer nodig :mrgreen:

Nadelen van de Kenwood:
- oem camera van Volkswagen werkt niet meer/kan niet aangesloten worden;
- climate control, parkeersensor e.d. kunnen niet op het display worden weergegeven (wel op op allernieuwste modellen van Kenwood)

Ook blijf ik angst houden dat de RNS op een gegeven moment uit mijn auto wordt gejat (ondanks de Navilock). Ik lees/hoor helaas meerdere verhalen dat ze zelfs het hele dashboard slopen en met navilock en al eruit zagen o.i.d. Aan de andere kant ben ik bang dat ik spijt ga krijgen als ik de RNS verruil voor de Kenwood en dat ik vooral de achteruitrij camera ga missen! :?:

Lastig........................... :ugeek:

Wat zouden jullie doen???
thiijs
Type auto: Golf MK5 GTI

Bericht door thiijs »

Puik setje, vraag me alleen af of ik die speakers in een golf 5 kan krijgen( 3drs), wil nml absoluut niet boren en zagen...
GTI_MaRsS-72

thiijs schreef:Puik setje, vraag me alleen af of ik die speakers in een golf 5 kan krijgen( 3drs), wil nml absoluut niet boren en zagen...
Ja het is zeker een puik setje 8-)
Oeff, ik weet ook niet of ik die speakers in een golf 5 passen....
Gesloten

Terug naar “ARCHIEF”