Kijk dit is nu leuk ..." speaking of reverse engineering" ..

Iemand dit al gedaan...ik heb hier zeker interesse in.
Hoi, dat was aanvankelijk ook mijn eerste gedachte maar nu komt het...zoals eerder vermeld heb ik ALLE opties...dan zou je dus zeggen dat je alle 5 pushbuttons in gebruik moet hebbenbzb schreef:omdat je de knop eens in t jaar nodig heb?
Ejectseats alleen in combinatie met schuifdak.ErikGTI schreef:Echter volgens mij heb ik nog steeds straks 2 blindplaatjes![]()
Ik hoor graag of ik iets over het hoofd zie...ik denk dat ik straks een midden-blindplaatje over heb en een rechter hoekblindplaatje.
Ben wel reuze nieuwsgierig waar die dan voor zijn.....behalve voor launch rockets and eject seat
Nope, die heb ik ook....dus ik moet nu 2 (of zelfs 3 ) "fake" aan schaffen ?staffpride schreef:Middenplaatje is voor parkeerhulp![]()
Je bent dus wat vergeten aan te vinken haha
Ik wilde perse het lampie...hahaha...(beetje blufferig)staffpride schreef:esp-dcc-parkeerhulp-pdc-fake(hier heb ik dus mijn tire pressure nu)
Ik heb btw de parkeerhulp niet (vrouwenoptie![]()
)
Had dan ook dcc aangevinkt, werkt echt super, zou het niet willen missen icm 19" velgenErikGTI schreef:
Ik wilde perse het lampie...hahaha...(beetje blufferig)
Okay pdc heb ik ....dus 2stuks nodig
Tja die tire pressure...ik ben gewoon niet auto-handig...zit zelfs al te stressen om die fake lampjes te bestellen/aan te sluiten(na het lezen van de pdf)
Ja verlanglijstjes worden idd lang als je hier veel leest hahaErikGTI schreef:Ik denk dat ik een fake GTI knopje koop en fake VW teken voor op die 2 vrije locaties....
Ik kijk wel even ..bedankt voor de nummers....die zijn van de tyre pressure toch?
Mijn verlanglijstje of liever gezegd "to do by somebody" wordt anders wel erg lang:
Vagcom instellingen
OB "behandelen"
Kofferbak veren
Knoppies in console
Ik lees alweer veel te veel hier![]()
DCC had ik bijna gekocht maar de detroits zijn niet leverbaar in 19 inch...ik las dat menig uk forummer de eerste instelling te slap vindt en de tweede te hard dus spijt.....toen durfde ik niet en ging "op zeker "
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten