Ik wil bij de wissel van mijn zomer naar mijn wintervelgen direct de hubs weer mooi zilver lakken (met hammerite oid?).
Ook wil ik gelijk de rode remklauwen bij-tippen daar de lak op sommige plekjes (hoekjes) wat los is gelaten.
Wie weet welke bus/pot/merk hittebestendige rode lak qua kleur matched met origineel?
Rood bij-tippen remklauwen, welke verf?
Re: Rood bij-tippen remklauwen, welke verf?
Heb je ook spuitbussen voor van motip dacht ik, en anders idd hammerite.
Gr, Wilco
\Oo) \___w___/ (oO/
\Oo) \___w___/ (oO/
Ik wil het liefst geen gebruik maken van een spuitbus, omdat ik het wil bijtippen. Dus met een kwastje.
Het gaat alleen om de kleur rood, want als ik straks bijwerk met een hele andere tint rood, dan wordt het ook niet mooi en kan ik alsnog heel mijn remklauwen doen.
Wie weet dus welk merk/type dezelfde rode tint heeft als het originele rood op de remklauwen.
Edit: Heb ondertussen ook een ander gelijk topic gevonden, waar ik zelf ooit ook al in gepost heb en rode hammerite wordt geadviseerd.
Haha sorry, ik had eerst moeten zoeken...
Ik ga dus een klein potje rode en een potje zilveren hammerite kopen, daarmee kan ik de remklauwen en de hubs weer mooi maken.
Het gaat alleen om de kleur rood, want als ik straks bijwerk met een hele andere tint rood, dan wordt het ook niet mooi en kan ik alsnog heel mijn remklauwen doen.
Wie weet dus welk merk/type dezelfde rode tint heeft als het originele rood op de remklauwen.
Edit: Heb ondertussen ook een ander gelijk topic gevonden, waar ik zelf ooit ook al in gepost heb en rode hammerite wordt geadviseerd.
Ik ga dus een klein potje rode en een potje zilveren hammerite kopen, daarmee kan ik de remklauwen en de hubs weer mooi maken.
- Gti-Mar
- Type auto: Golf MK VI ABT
- Contacteer:
Tim,Timvgti schreef:Ik wil het liefst geen gebruik maken van een spuitbus, omdat ik het wil bijtippen. Dus met een kwastje.
Rij ff langs Lynx,die heeft setjes staan(2 componenten en een rem reiniger)) van Foliatec,ff een kwastje erbij kopen en klaar ben je,volgens mij kost zo'n setje € 26.00,maar je hebt maar van beide een derde nodig om alle 4 je klauwen te doen...dus mits je het goed wegzet kan je er wel een jaar of 3 meedoen

Succes,
Mvg Marco
Golf GTI MK VI:schuif-kanteldak/keyless entry/rns 510 met dynaudio/sportdemper/19 inch Talladega's/ABT gechipt 281pk-391 nm/Katmod./sportfilter
Golf GTI MK VI:schuif-kanteldak/keyless entry/rns 510 met dynaudio/sportdemper/19 inch Talladega's/ABT gechipt 281pk-391 nm/Katmod./sportfilter
- golf5tdi
- Type auto: golf 5 tdi
- Contacteer:
idd ik doe mijn remtangen altijd met hammerite dat werkt perfect
mvg
mvg
- Chris5gti
- Type auto: Golf 5 GTI
volgens mij heet de kleur op je remklauwen la3a marsrood is de zelfde kleur als het randje op de grill . (gti rood ) mooier is natuurijk om ze helemaal te doen . En als je ze helemaal doet gebruik dan een hittebestendige verf en blanke lak anders zijn ze mat ..