zow ik kan weer aftrappen met me manke beentjes, in alle vroegte (valt wel mee hoor lekker dicht am grens) mij naar essen gespoed, voor de 18e keer op rij zelfs, hoe wordt je oud? eindelijk de golf weer eens zonder angst kunnen losgooien, de eerste keer met 295 pk onder de kap, echt nogmaals een compliment voor JD, hup keer op keer naar de 230 met een duw en harder durfde ik niet op de winterbanden, nat weer en 3,5 graden en hier en daar een verdwaalde hollander die 160 al heel hard vind en lekker links blijft toeren. banden zijn inderdaad niet in orde om harder te gaan, sturen doet wat minder enzo. gelijk bij rees aral 102 erin gegooit, geen merkbaar verschil maar maakt niet uit was niet duur. eigenlijk was ik heer en meeste rop de autobhan, ben niet ingehaald of bijgehouden, waren ook geen supercars, o jawel een fisker karma maar die ging maar met 180 of zoiets, weer genoten van de mooie auto's op de show. het was er heerlijk rustig, zeker voor een zaterdag, heeeerlijk. helaas echt niks te koop met enige waarde voor de golf 6 gti, veel plakfolie en voor de rest kasten vol nep led lampen voor als je een kale 1.4 heb. uiteindelijk een schoonmaaksetje voor de K&N filter gekocht (13 euro) en een mooi rubber hoesje voor de sleutel (5 euro), hierbij wat plaatjes: