3 meterhouder op het dashboard

Bespreek hier alles met betrekking tot de mkV.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Spuugemmer
Berichten: 1055
Lid geworden op: 17 apr 2011, 21:26
Type auto: MK1 GTI

3 meterhouder op het dashboard

Bericht door Spuugemmer »

Aangezien een aantal extra meters wel handig is en de reeds bekende xt luchtroostermeterhouder slechts plaats bied aan eentje ben ik opzoek gegaan naar een alternatief. had hem graag al bij de meeting laten zien alleen de postbode uit de usa was een beetje aan de late kant die kwam namelijk vandaag pas.

Afbeelding

Afbeelding

Plaats voor 3!!
Golf MK1 GTI
Gebruikersavatar
NICO!
Forumeigenaar
Berichten: 3558
Lid geworden op: 16 apr 2011, 16:22
Type auto: BMW iX3
Locatie: Flevoland

Re: 3 meterhouder op het dashboard

Bericht door NICO! »

Netjes, ben benieuwd hoe het er uit gaat zien als ze in de auto zitten.
Groeten, Nico
Gebruikersavatar
wehoo
Berichten: 4270
Lid geworden op: 09 jun 2011, 11:24

Re: 3 meterhouder op het dashboard

Bericht door wehoo »

Zo ziet dat er uit, geplaatst op/in het aircorooster.

Afbeelding
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Edition30
Berichten: 2663
Lid geworden op: 16 apr 2011, 21:55
Type auto: Edition 30
Locatie: Zuid-Holland

Re: 3 meterhouder op het dashboard

Bericht door Edition30 »

Chris,

Is de houder van Wehoo dezelfde, want hoe krijg je dan die aluminiumlook van de ringen. Ziet er wel heel goed uit (wel een beetje een Sub gevoel). Kan je zonder dat rooster of beslaan nu meteen de ramen :roll: .

Had het met Steef (volgens ook met jou) over de inbouw van drie meters, maar ik begreep dat een olietemperatuur- en oliedrukmeter een hele dure grap wordt, dit ivm de tijd die het kost om deze aan te sluiten (is dus niet simpel). Dan wordt het vullen van die houder wel een kostbare zaak.
Gr. Renco


Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
FredH
Berichten: 204
Lid geworden op: 17 apr 2011, 21:23

Re: 3 meterhouder op het dashboard

Bericht door FredH »

Mooie oplossing, die mij als ex-Subarurijder inderdaad erg bekend voorkomt. Ringen zitten volgens mij gewoon aan de individuele meters, Rens.

Lijkt me wel dat het materiaal van de meterhouder er qua structuur en glans anders uitziet dan de rest van het dashboard en dat vind ik dan weer minder.
Groeten !
Fred

Volvo S80 2.9 T6 Executive twin turbo, zwart metallic, zwart leder/alcantara, 18", alle opties.
Gebruikersavatar
Spuugemmer
Berichten: 1055
Lid geworden op: 17 apr 2011, 21:26
Type auto: MK1 GTI

Re: 3 meterhouder op het dashboard

Bericht door Spuugemmer »

Inderdaad autometer heeft tellers met zilvere rand. ik heb momenteel er zwarte randen inzitten maar ga ook over naar zilver. past prima bij dashboard ringen.

Er zit geen structuur in maar ben er nog mee bezig het is nog niet helemaal naar mijn zit. Past allemaal wel heel netjes.

Je kan zonder het rooster. Zit zelfs een mooi plaatje bij om de lucht uit het rooster netjes naar de roosters in het dash te voeren.
is inderdaad hetzelfde als wehoo laat zien. Invoer viel alleen wel beetje tegen.
Golf MK1 GTI
Gebruikersavatar
Edition30
Berichten: 2663
Lid geworden op: 16 apr 2011, 21:55
Type auto: Edition 30
Locatie: Zuid-Holland

Re: 3 meterhouder op het dashboard

Bericht door Edition30 »

Chris@XT Motorsport schreef:Inderdaad autometer heeft tellers met zilvere rand. ik heb momenteel er zwarte randen inzitten maar ga ook over naar zilver. past prima bij dashboard ringen.

Er zit geen structuur in maar ben er nog mee bezig het is nog niet helemaal naar mijn zit. Past allemaal wel heel netjes.

Je kan zonder het rooster. Zit zelfs een mooi plaatje bij om de lucht uit het rooster netjes naar de roosters in het dash te voeren.
is inderdaad hetzelfde als wehoo laat zien. Invoer viel alleen wel beetje tegen.
Chris,

Hoever zijn jullie met de ontwikkeling, je had toch ook een oplossing voor het rooster (kon erin worden opgenomen)?


PS linkje over de meterhouder (elders op het forum): http://www.golfgtiforum.nl/forum/viewto ... &start=200
Gr. Renco


Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Plaats reactie

Terug naar “GOLF V GTI”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten