Derde stoplicht zelf te vervangen??
Derde stoplicht zelf te vervangen??
Mijn derde stoplicht heeft het nu helemaal begeven! Net gebeld naar de garage en die zeide dat de spoiler eraf moest +-3 werkuren, is 240€ + lamp zelf is 65€ incl btw! Vind ik wel ontzettend veel... Iemand een idee of dat zelf ook gaat? En moet de spoiler er wel af? Grtz
- KnuffelTurk
Re: Derde stoplicht zelf te vervangen??
http://golfgtiforum.nl/forum/viewtopic.php?f=12&t=1734Hanske schreef:Mijn derde stoplicht heeft het nu helemaal begeven! Net gebeld naar de garage en die zeide dat de spoiler eraf moest +-3 werkuren, is 240€ + lamp zelf is 65€ incl btw! Vind ik wel ontzettend veel... Iemand een idee of dat zelf ook gaat? En moet de spoiler er wel af? Grtz
Eventjes zoeken op het forum en je had het gevonden.
Met vriendelijke groet,
KnuffelTurk
''Grappen over vrouwen zijn niet leuk. Tenzij ze om te lachen zijn.''
- FrankeED30
- Type auto: Golf V GTI ED30
Heb het vorige week zelf gedaan. voorzichtig het roode kapje eerst eraf gebroken (stuk was die toch al), toen strip met ledjes verwijderd. toen dat zwarte kunststof kapje eruit gewrikt.
stekkertje tevoorschijn toveren, nieuw lampje ff testen, en je klikt hem er zo weer in.
ff moed verzamelen, voorzichtig te werk gaan.
Was met een half uurtje klaar, wil niet zeggen dat het bij jou ook zo makkelijk gaat natuurlijk.
Lampje koste mij 59.60 incl btw trouwens.
stekkertje tevoorschijn toveren, nieuw lampje ff testen, en je klikt hem er zo weer in.
Was met een half uurtje klaar, wil niet zeggen dat het bij jou ook zo makkelijk gaat natuurlijk.
Ik heb het een paar weken geleden op dezelfde manier gedaan, ook ongeveer een half uurtje werk. Mijn dealer wilde er 165 euro voor hebben, toch snel verdiend.FrankeED30 schreef:Heb het vorige week zelf gedaan. voorzichtig het roode kapje eerst eraf gebroken (stuk was die toch al), toen strip met ledjes verwijderd. toen dat zwarte kunststof kapje eruit gewrikt.