Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Nadat een Golf GTI VI van een vriend vorig jaar mei eerst ontvreemd was en hij sinds afgelopen augustus weer een nieuw exemplaar voor de deur had staan, zijn afgelopen nacht reeds voor de 3e keer de xenonlampen uit zijn nieuwe GTI gestolen. Schade elke keer rond de € 7.000 - €8.000
Golf88 schreef:Misschien is het verstandig om bovenstaande alarm-omzeilen-om-koplampen-te-jatten-howto te verwijderen voor de nieuwe "hobbyisten" onder ons?
Golf88 schreef:Misschien is het verstandig om bovenstaande alarm-omzeilen-om-koplampen-te-jatten-howto te verwijderen voor de nieuwe "hobbyisten" onder ons?
done
Als ik de 4de post van dit topic bekijk staat het er nog steeds geloof ik
Kan ie geen garage huren in de buurt?
Zat er de laatste keer geen bedankbriefje bij? Denk namelijk dat dezelfde personen het steeds doen en afwachten tot ie weer nieuwe xenonlampen heeft geplaatst.
Tijd voor wat macgyver knutselwerk. Gewoon een handgranaat achter de lamp, eens kijken wie die dingen jat. Het is toch niet normaal dat zo vaak je koplampen gejat worden.
-Marco-
Golf MK7 GTI Performance - Full Milltek, APR intake, JD Stage 2 340pk/465nm
T5 GP 2.0 TDI BiT JD chip 218pk/510nm AWD DSG
Lay schreef:Kan ie geen garage huren in de buurt?
Zat er de laatste keer geen bedankbriefje bij? Denk namelijk dat dezelfde personen het steeds doen en afwachten tot ie weer nieuwe xenonlampen heeft geplaatst.
Natuurlijk zijn het dezelfde bendes maar heb je wel eens gezien wat voor volk er zich vaak rond die garages begeeft ? Golf GTI interieur rondsjouwende jongeren
bluetiger schreef:Tijd voor wat macgyver knutselwerk. Gewoon een handgranaat achter de lamp, eens kijken wie die dingen jat. Het is toch niet normaal dat zo vaak je koplampen gejat worden.
Dit speelt zich af in het midden van het land en daar is het schering en inslag; niet alleen uit de Golf VI maar ik heb ook al diverse Polo's zonder xenonlampen gezien.
Lay schreef:Kan ie geen garage huren in de buurt?
Natuurlijk zijn het dezelfde bendes maar heb je wel eens gezien wat voor volk er zich vaak rond die garages begeeft ? Golf GTI interieur rondsjouwende jongeren
Erg vervelend voor hem. Maar na 5 keer zou ik wel andere stappen ondernemen....
Dit wil je toch ook niet. Erg moeilijk allemaal want ik snap dat het geen optie is om met halogeenlampen te rijden omdat een ander het voor je verpest.
Lay schreef:
Erg vervelend voor hem. Maar na 5 keer zou ik wel andere stappen ondernemen....
Dit wil je toch ook niet. Erg moeilijk allemaal want ik snap dat het geen optie is om met halogeenlampen te rijden omdat een ander het voor je verpest.
technisch is het niet eens mogelijk om halogeen in te bouwen als er xenon in heeft gezeten...