Ter informatie: een minder koosjere Passat...

Is je auto gestolen of iemand anders z'n auto? Post het hier.
Topic-titel moet kenteken, merk, type en kleur bevatten.
Tekst zelf moet omgeving en kenmerken van de auto vermelden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Bootje_Ronald
Berichten: 185
Lid geworden op: 06 okt 2012, 03:09
Type auto: Golf MK6 GTi DSG
Locatie: midden van het land

Ter informatie: een minder koosjere Passat...

Bericht door Bootje_Ronald »

Gisteren een bizarre ontwikkeling...Ik laat de hond uit rond 02.00 uur en zie in een straatje een man van plm. 25/30 jaar wegduiken. Da's raar denk ik nog.

Niet veel later parkeert er hier in de buurt een witte Passat Variant met het kenteken GAO 385 (Litouwse plaat) in opvallende 'wegrijpositie'. Sherlock Holmes als ik ben, vertrouw ik het niet. Dus voorzichtig in het oog gehouden en 112 gebeld. In de tussentijd zat hij te bellen en wat te roken. Politie komt niet veel later en hij kruipt direct naar de achterbank.

Hij legt in Engels uit dat 'ie uit A'dam komt en even moest slapen. Vreemd, want deze wijk ligt totaal niet aan de snelweg...Ik ga dus naar buiten en doe mijn verhaal. Leg ook uit dat ik camerabewaking heb, en dus wel even kan kijken naar de beelden. Wat denk je wat: die kerel die wegdook in een andere straat staat bij ons in de carport mijn auto te bekijken en schijnt met een zaklampje naar binnen en ziet de navi-lock. Loopt dus weg om zijn weg bij buren te vervolgen. D'r staan hier nog 2 Audi's met navi, dus waarschijnlijk heb ik toch wel wat gered!

Uit kort onderzoek bleek dat hij zijn eigen navigatie vanuit Gouda had ingesteld. Beelden gaan naar politie en er wordt preventief politie in burger en burgerauto's ingezet.

M'n bloed kookte: waar de politie bijstond vloog ik de beste man nog net niet aan. Ook gezegd dat het maar goed is dat de politie aanwezig was, want je zit toch effe in een roes van adrenaline!

Misschien allemaal toeval, maar het is zeer waarschijnlijk dat die 2 snuiters bij elkaar horen. Dus zie je deze Passat, dan is er waarschijnlijk rook...
Groet, Ronald
MK6 GTi- Executive Plus / Advance
Gebruikersavatar
bluetiger
Berichten: 1224
Lid geworden op: 14 jun 2011, 15:37
Type auto: Golf 7 GTI Perf + T5
Locatie: Lansingerland

Re: Ter informatie: een minder koosjere Passat...

Bericht door bluetiger »

pfff ik zou denk toch een paar nachtjes niet lekker slapen na zoiets.
-Marco-
Golf MK7 GTI Performance - Full Milltek, APR intake, JD Stage 2 340pk/465nm
T5 GP 2.0 TDI BiT JD chip 218pk/510nm AWD DSG
Gengar
Berichten: 1322
Lid geworden op: 28 aug 2012, 21:25
Type auto: VW Golf 6 GTI

Re: Ter informatie: een minder koosjere Passat...

Bericht door Gengar »

Is goed dat je de politie hebt ingelicht. En geloof me, de politie houd ook echt alles in de gaten. Bij mij gebeurde zoiets ook. En nog steeds komt de politie in mijn straat pols hoogte nemen.
Gebruikersavatar
Bootje_Ronald
Berichten: 185
Lid geworden op: 06 okt 2012, 03:09
Type auto: Golf MK6 GTi DSG
Locatie: midden van het land

Re: Ter informatie: een minder koosjere Passat...

Bericht door Bootje_Ronald »

Tsja, veel meer aan voorzorgsmaatregelen die ik heb getroffen, kan ik niet doen. Auto staat in carport op eigen terrein, camerabewaking, navi-lock en stuurslot.

Gebeurt er onverhoopt toch wat, ben ik goed verzekerd...Maar heb die ellende natuurlijk liever niet. Te idioot voor woorden dat al deze maatregelen noodzakelijk zijn!
Groet, Ronald
MK6 GTi- Executive Plus / Advance
Gebruikersavatar
Crokko
Berichten: 1675
Lid geworden op: 26 feb 2012, 09:08
Type auto: Scirocco 3

Re: Ter informatie: een minder koosjere Passat...

Bericht door Crokko »

Bootje_Ronald schreef:Te idioot voor woorden dat al deze maatregelen noodzakelijk zijn!
Dat is inderdaad triest.

Je hebt in ieder geval goed gehandeld. Good job!
Afbeelding
Maikie
Berichten: 81
Lid geworden op: 06 feb 2012, 21:15
Type auto: Golf 6 2.0TDI GTD

Re: Ter informatie: een minder koosjere Passat...

Bericht door Maikie »

Misschien nog even motion detection inschakelen in het gebied rond je auto zodat je meteen een melding krijgt en kan gaan kijken?
Aliraza149
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 dec 2014, 08:28
Type auto: 1232154

Re: Ter informatie: een minder koosjere Passat...

Bericht door Aliraza149 »

Dat zijn niet onderdelen van onze auto
Die op marktplaats worden verkocht
Bedankt voor het meedenken :-)
We provide fast success in Braindumps dumps exam by using our high quality 70-414 dumps prep resources. We offer up-to-dated tabor and join www.bfit.edu dumps with Rasmussen College guarantee of network+ training success in Pittsburg State University
Schippersss
Berichten: 1158
Lid geworden op: 07 feb 2012, 16:47
Type auto: Passat CC TSI

Re: Ter informatie: een minder koosjere Passat...

Bericht door Schippersss »

Ali, was deze?
Plaats reactie

Terug naar “Gestolen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten