Vraagje volgens de Dealer waar ik gisteren was werkt spraakherkenning van een Rns510 niet goed .
Volgens de Dealer is de meerwaarde van deze optie op een Rns510 geen aanrader .
Daar ik het toch eigenlijk wel een leuke optie vindt zou ik graag weten of deze optie echt niet of juist wel goed werkt op een Rns510 .
Heb geen zin om weer een hoop geld te spenderen aan iets wat niet werkt .
Volgende vraag mocht dit systeem wel goed werken wat moet ik dan kopen zodat het wel werkt .
En nu ik toch bezig ben welk onderdeel met artikelnummer heb ik nodig om mijn Carkit netjes op mijn Rns510 te laten werken zodat ik rustig kan gaan zoeken naar dit onderdeel
Bedankt zover
spraak herkening
- Frits@Vrolijk
- Type auto: golf 6 Gti
spraak herkening
Mvg Frits
Re: spraak herkening
Hoi Frits,
Staffpride en Klouxone hebben mijn RNS510 voorzien van een bluetooth module en mic.
Zij kunnen je met het artikelnummer helpen......
Vwb de spraakherkenning: bij mij werkt deze perfect, zelfs met het raam open op niet te hoge snelheid.
Ik vind zelf de dialogen wat lang, maar het werkt zeer goed in mijn ervaring....
Groet,
P.
Staffpride en Klouxone hebben mijn RNS510 voorzien van een bluetooth module en mic.
Zij kunnen je met het artikelnummer helpen......
Vwb de spraakherkenning: bij mij werkt deze perfect, zelfs met het raam open op niet te hoge snelheid.
Ik vind zelf de dialogen wat lang, maar het werkt zeer goed in mijn ervaring....
Groet,
P.
- Frits@Vrolijk
- Type auto: golf 6 Gti
Re: spraak herkening
Dank voor je antwoord
Had zelf ook het idee dat het goed werkte en de Dealer er maar een verhaaltje van maakte om van het gezeur verlost te zijn
Misschien komt er nog antwoord van een van de forumleden maar wil zeker deze functie werkende hebben .
VW Bluetooth Kit 1K8 035 730 D 9W2 Novero RNS510 RCD510 A2DP deze gaat het doen denk ik en al gevonden
Kosten 89 dollar zonder verzend kosten valt alles mee
Hoop alleen dat de VW Bluetooth Touch Adapter 3CO051435 TA ook nog werkt dan en dat ik de microfoon van de Carkit gewoon werkt op deze module ???????????????
Fijn weekend iedereen
Had zelf ook het idee dat het goed werkte en de Dealer er maar een verhaaltje van maakte om van het gezeur verlost te zijn
Misschien komt er nog antwoord van een van de forumleden maar wil zeker deze functie werkende hebben .
VW Bluetooth Kit 1K8 035 730 D 9W2 Novero RNS510 RCD510 A2DP deze gaat het doen denk ik en al gevonden
Kosten 89 dollar zonder verzend kosten valt alles mee

Hoop alleen dat de VW Bluetooth Touch Adapter 3CO051435 TA ook nog werkt dan en dat ik de microfoon van de Carkit gewoon werkt op deze module ???????????????
Fijn weekend iedereen
Mvg Frits