Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Spruitstuk voor meer Flow heeft 40% meer volume voor en betere lucht opbouw bij grotere upgrade´s zoals K04 en K04 hybride.
Met dit spruitstuk is meer vermogen en flow haalbaar op uw upgrade project. Er is lang aan ontwikkeld om deze zo te maken dat het geschikt is voor professionele performance.
Dit inlaatspruitstuk is een Plug & play passend model om het PVC inlaatspruitstuk te vervangen.
email: info@fineline-imports.nl
Wij zijn van 09.00 tot 15.00 te bereiken op 036-8447700 of 06-24666645
leverancier van o.a. Ferodo, Brembo, DBA, Whiteline, GFB, Hawk, Invidia, Supersprint, Xforce, Turbosmart, ACL en nog veel meer
Ziet er gaaf uit. Ik ben benieuwd of dit (voor mij) nog een leuke pk winst op kan leveren ?
@ Race Eend kan jij hier iets van zeggen ? ( als je dit leest )
Audi S3 Limousine JDE Powered 523pk - 615nm
TTE 525R | HGP DSG | LOBA HPFP | Full Milltek Turbo Back Exhaust | Wagner Intercooler | VWR 600 Intake | VWR 6 Piston BBK | Eibach Pro Golf R DSG 378pk/500nm M.I.A. (16-04-2014) "Money won't buy you happiness, but it will pay for the search"
hier een link naar forum waar binnenkort dyno run komt met k04
Audi S3 Limousine JDE Powered 523pk - 615nm
TTE 525R | HGP DSG | LOBA HPFP | Full Milltek Turbo Back Exhaust | Wagner Intercooler | VWR 600 Intake | VWR 6 Piston BBK | Eibach Pro Golf R DSG 378pk/500nm M.I.A. (16-04-2014) "Money won't buy you happiness, but it will pay for the search"
Audi S3 Limousine JDE Powered 523pk - 615nm
TTE 525R | HGP DSG | LOBA HPFP | Full Milltek Turbo Back Exhaust | Wagner Intercooler | VWR 600 Intake | VWR 6 Piston BBK | Eibach Pro Golf R DSG 378pk/500nm M.I.A. (16-04-2014) "Money won't buy you happiness, but it will pay for the search"
Als Race Eend eindelijk reageert en 10 pk extra verwacht
Merk dat tunen toch wel verslavend kan werken ....
Audi S3 Limousine JDE Powered 523pk - 615nm
TTE 525R | HGP DSG | LOBA HPFP | Full Milltek Turbo Back Exhaust | Wagner Intercooler | VWR 600 Intake | VWR 6 Piston BBK | Eibach Pro Golf R DSG 378pk/500nm M.I.A. (16-04-2014) "Money won't buy you happiness, but it will pay for the search"
De winsten bij auto's die de intake flaps geheel verwijderen uit het originele inlaatspruitstuk, is zeer gering, ik verwacht met de originele turbo dus ook niet te veel winst eerlijk gezegd.
Race Eend schreef:Geen ervaring met dit deel eerlijk gezegd.
De winsten bij auto's die de intake flaps geheel verwijderen uit het originele inlaatspruitstuk, is zeer gering, ik verwacht met de originele turbo dus ook niet te veel winst eerlijk gezegd.
Waarom zitten die intake flaps er uberhaupt op? Heeft dit weer met minder uitstoot te maken? Efficiëntie??
Nou... de eerste ultra zuinig TFSI moet ik nog tegenkomen.... Met het FSI principe in het achterhoofd, vind ik het verbruik over het algemeen maar tegenvallen....
Nou... de eerste ultra zuinig TFSI moet ik nog tegenkomen.... Met het FSI principe in het achterhoofd, vind ik het verbruik over het algemeen maar tegenvallen....
Audi S3 Limousine JDE Powered 523pk - 615nm
TTE 525R | HGP DSG | LOBA HPFP | Full Milltek Turbo Back Exhaust | Wagner Intercooler | VWR 600 Intake | VWR 6 Piston BBK | Eibach Pro Golf R DSG 378pk/500nm M.I.A. (16-04-2014) "Money won't buy you happiness, but it will pay for the search"