Golf 4 V5 150pk Turbo of compressor
-
- Berichten: 180
- Lid geworden op: 15 aug 2013, 21:03
Golf 4 V5 150pk Turbo of compressor
Hallo,
Een vriend van me wilt meer vermogen hebben in zijn Golf 4 v5 150pk.
Zijn hier complete kits voor? Turbo of compressor maakt niet zoveel uit.
Heb al een beetje op google gezocht maar kan er niet heel veel over vinden..
Wellicht dat iemand hier wat meer weet.
Een vriend van me wilt meer vermogen hebben in zijn Golf 4 v5 150pk.
Zijn hier complete kits voor? Turbo of compressor maakt niet zoveel uit.
Heb al een beetje op google gezocht maar kan er niet heel veel over vinden..
Wellicht dat iemand hier wat meer weet.
- Spuugemmer
- Berichten: 1055
- Lid geworden op: 17 apr 2011, 21:26
- Type auto: MK1 GTI
Re: Golf 4 V5 150pk Turbo of compressor
ombouwen naar 20vt. pk per euro de beste optie.
Golf MK1 GTI
Re: Golf 4 V5 150pk Turbo of compressor
dan heb je zowiezo meer potentie voor toekomstige upgrades, maar als je verder niks anders dan een swap gaat uitvoeren lijkt het me niet veel verschil met wat hij al heeft als je alleen naar pk's zou kijken?
-
- Berichten: 180
- Lid geworden op: 15 aug 2013, 21:03
Re: Golf 4 V5 150pk Turbo of compressor
Bedankt voor de input mannen. Alleen dat wilt hij niet.
Hij had de auto juist gekocht omdat hij de v5 roffel zo mooi vind.
Hij had de auto juist gekocht omdat hij de v5 roffel zo mooi vind.
Re: Golf 4 V5 150pk Turbo of compressor
Maar dat zit ook in de 20vt juist
- Edition30
- Berichten: 2663
- Lid geworden op: 16 apr 2011, 21:55
- Type auto: Edition 30
- Locatie: Zuid-Holland
Re: Golf 4 V5 150pk Turbo of compressor
Een V5 roffel in een 20 kleps 1.8 4 cilinder?bzb schreef:Maar dat zit ook in de 20vt juist
Gr. Renco
Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
- Race Eend
- Berichten: 1327
- Lid geworden op: 17 apr 2011, 10:15
- Type auto: A3 SB 2.0 TFSI DSG
- Locatie: Lochem
- Contacteer:
Re: Golf 4 V5 150pk Turbo of compressor
Compressor ombouw zou ik doen, beter af te stellen op een auto die geen turbodruk sensor input in de motorcomputer heeft.
Een compressor is veel meer lineair (altijd dezelfde hoeveelheid lucht bij een bepaald toerental), daardoor is hij veiliger af te stellen op een atmosferisch ingerichte motor computer (met alleen lambda/luchtmassameter/gasklep hoek als signaal).
Een compressor is veel meer lineair (altijd dezelfde hoeveelheid lucht bij een bepaald toerental), daardoor is hij veiliger af te stellen op een atmosferisch ingerichte motor computer (met alleen lambda/luchtmassameter/gasklep hoek als signaal).
A3 8P SB 2.0 TSI 200pk Quattro DSG6 475pk & 560Nm - http://www.jdengineering.nl
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast