Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ben net terug van mijn dealer : een nieuwe R DSG besteld :
- 5 deurs
- zilver
- DCC
- DAB
- navigatie
- keyless entry
- rear assist
- Dynaudio
- lane assist + dynamic light
- xenon
Levering begin maart
en dan tunen : downpipe met sportkat, carbonio en stage 2 chip
Gefeliciteerd , welkom bij de 7R- club , heb je ook een BEARLOCK in je vizier, is wel een aanrader, ik heb het bij de dealer gelijk laten doen,voor aflevering
bluetiger schreef:Ik heb het versnellingsbakslot ook voor aflevering laten plaatsen bij de dealer. Wil het risico niet lopen in zo`n dure auto zonder zo`n slot.
MK7 is niet zo diefstal gevoelig als de vorige generatie's heb ik me laten vertellen?
MK7 is niet zo diefstal gevoelig als de vorige generatie's heb ik me laten vertellen?
Wat een onzin, worden even gemakkelijk meegenomen
Audi S3 Limousine JDE Powered 523pk - 615nm
TTE 525R | HGP DSG | LOBA HPFP | Full Milltek Turbo Back Exhaust | Wagner Intercooler | VWR 600 Intake | VWR 6 Piston BBK | Eibach Pro Golf R DSG 378pk/500nm M.I.A. (16-04-2014) "Money won't buy you happiness, but it will pay for the search"
Nog niet nee dat klopt. Maar daar zal ook wel verandering in komen dit jaar. Mocht je opzoek zijn naar een bearlock met inbouw kan je altijd even een PMtje sturen. Bearlock maakt echt hele degelijke en mooie sloten.
Veel plezier me je nieuwe R uiteraard benieuwd naar de fotos als je hem hebt
bluetiger schreef:Ik heb het versnellingsbakslot ook voor aflevering laten plaatsen bij de dealer. Wil het risico niet lopen in zo`n dure auto zonder zo`n slot.
Werkt zo een versnellingsbakslot ook op een manuele misschien ?
Is het mogelijk voor een foto ?