http://www.netdata.be/iso/?
Ja. Geprobeerd en tevens tijdens de installatie enkele foto's gemaakt. De eerste keer vanaf een CD. En belangrijk, de auto stond op contact (niet gestart). Na een tijdje verschijnt dit beeld:GolfL schreef:Ben hem inderdaad ook al tegengekomen. Twijfelde nog om hem hier op te zetten.
Heb je het al geprobeerd wehoo? Ik durf na dat incident (weet je nog) niks meer te doen aan mijn RNS510!
Soms komt het opstartscherm helemaal niet tevoorschijn en gaat de RNS510 direct (vanuit klokje) naar het navigatiescherm c.q. media/radio-scherm.NICO! schreef:Ziet er gaaf uit! Blijft hij alleen altijd zo lang in beeld? Je moest eerst op radio drukken en toen ging hij pas weg?
En dat "tijdje" is 20 minuten, maar daar kan ik geen lijn op trekken, omdat het bij mij wisselvallig is. Na die 20 minuten start hij op met het klokje (c-versie), maar wisselend met het logo.KlouxOne schreef:komt omdat je rns nog standby staat. alles reageerd dan ook sneller. na een tijdje gaat hij compleet uit en moet hij weer helemaal opstarten. alleen dan zie je het logo
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten