Sebster schreef:FGT schreef:En sla RSpeed maar over. Resultaten zijn belabberd.
Kies voor een goed bedrijf zoals JD of DVX.
Kun je dit ook onderbouwen?
Gr
Ik kan wel wat uitleggen.
Ik kom weleens bij vag-parts (wat gewoon een goed bedrijf is) en Rspeed zit in dat zelfde pand.
Ik heb van een aantal mensen toch wel negatieve verhalen gehoord en een vriend van mij heeft zijn ED35 daar laten tunen.
De vermogens die het bedrijf uit de auto's krijgt komen vrijwel hetzelfde overeen met de vermogens die JD eruit zou krijgen en de grafieken zijn ook goed hoe het vermogen erin komt.
MAAR....de software zelf is niet betrouwbaar vind ik.
Die vriend van mij heeft vorig jaar in Frankrijk met pech gestaan. Hij zette de auto stil en na 5 minuten startte hij hem weer en de auto liep ineens op 2 cilinders.
Van alles geprobeerd met wisselen van bobines etc. maar niks hielp.
En als je denkt dat de ANWB makkelijk te bereiken is in dat kut land dan heb je het mis maar dat ter zijde.
Achteraf bleek de motorcomputer stuk te zijn. Deze had een paar softwarebitjes terug gezet naar origineel. Vraag mij niet hoe het kan maar dat bleek de oorzaak.
En dit kwam doordat zijn computer meerdere malen overschreven was (en dan heb ik het niet over een keer of 5 maar veel meer)
Van een aantal anderen mensen die daar geweest zijn heb ik gehoord dat kort na het tunen de motor niet lekker ging lopen, motorstoringlampjes die aan gaan etc.
Ook de manier van rollen op de testbank is een punt van discussie.
Heb een verhaal gehoord dat de stukken rubber je om de oren vliegen.
Dus ik zou zeggen ga naar JD of VAG-Techniek of DVX.