Iedereen gebruikt de GTI als gezin auto zeker.tonnie024 schreef:Ja, dat is waar.
Maar ik zit met me zoontje die ik anders elke keer erin moet gooien via de voorstoelen
Zonden vind ik.
Iedereen gebruikt de GTI als gezin auto zeker.tonnie024 schreef:Ja, dat is waar.
Maar ik zit met me zoontje die ik anders elke keer erin moet gooien via de voorstoelen
Wat is zonde? Een gezin te hebben?jeffreyvdt schreef: Iedereen gebruikt de GTI als gezin auto zeker.
Zonden vind ik.
Huh.......waar moet ik mijn gezin anders in vervoeren dan? Een auto is toch om van A naar B te rijden? In het geval van de GTI snel en met een glimlach, maar nog steeds een vervoersmiddel.jeffreyvdt schreef:Iedereen gebruikt de GTI als gezin auto zeker.tonnie024 schreef:Ja, dat is waar.
Zonden vind ik.
Sorry moest het nog effen kwijt.wehoo schreef:Wat is zonde? Een gezin te hebben?jeffreyvdt schreef: Iedereen gebruikt de GTI als gezin auto zeker.
Zonden vind ik.![]()
![]()
![]()
Euhh.... we spelen niet op de man. (ongeschreven afspraak).tonnie024 schreef:Beetje jammer dat topic starter waarschijnlijk eeuwig maagd blijft en geen vrouw en kind wil
Het gaat over de GTI als gezinsauto.Raymond schreef:Sorry hoor, dit topic gaat echt helemaal nergens over.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten