Nu is het moeilijkste zien waar er evt een lek zou moeten zitten,iemand dit ook al eens gehad?,en waar zat het lek? Of is er toch iets anders aan de hand dan?
Wordt morgen maar even langs vw dealer

het is de tweede pomp,de pomp die zorgt dat je turbo langzaam afkoelt wanneer je gestopt bent met rijden....heb ik vernomen uit betrouwbare brons3. schreef:Blij om te horen dat je goed bent geholpen.
Maar... hoe de f*** kan een waterpomp in godsnaam €351,- kosten wanneer een complete distributieriemset en toebehoren incl. waterpomp €390,- kost??
Wist niet dat de GTI een 2de waterpomp had, die de turbo met water afkoeltGti-Mar schreef:het is de tweede pomp,de pomp die zorgt dat je turbo langzaam afkoelt wanneer je gestopt bent met rijden....heb ik vernomen uit betrouwbare brons3. schreef:Blij om te horen dat je goed bent geholpen.
Maar... hoe de f*** kan een waterpomp in godsnaam €351,- kosten wanneer een complete distributieriemset en toebehoren incl. waterpomp €390,- kost??
Ik ook niet,maar hoorde het vans3. schreef:Wist niet dat de GTI een 2de waterpomp had, die de turbo met water afkoeltGti-Mar schreef:het is de tweede pomp,de pomp die zorgt dat je turbo langzaam afkoelt wanneer je gestopt bent met rijden....heb ik vernomen uit betrouwbare brons3. schreef:Blij om te horen dat je goed bent geholpen.
Natuurlijk , dat is ook weer waar.bzb schreef:zo voor de 130 euro het laten doen gratis leenauto is ook fijn, lekker van de nieuwe pomp genieten, en een stempel van de dealer erbij
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten