Nou vanmorgen was het zover,stond om 7.55 uur op de stoep bij ze,uitgelegd wat het probleem was en ze gelijk een foto laten zien van de vloeistof die op de grond lag.
En toen maar wachten,en hopen dat het een slangklem of slang zou zijn die stuk was....na een uur kwam het verlossende wordt.....Waterpomp defect en dat is geen goedkope reperatie zei hij maar direct.
Nou kom maar op met die getallen zei ik tegen hem...€351,- voor een nieuwe waterpomp en €320,- montage kosten... 

..slik...slik 

,maar zei die,omdat de auto net buiten de garantie is(2 jaar en 4 maanden) ga ik kijken bij de coulance afdeling wat we kunnen doen voor je.....gelukkig viel er toen nog wat lachen..op het onderdeel zat 100% garantie en op de montagekosten 70% korting,al met al komt het nu rond de €130,- uit en kreeg ik ook een vervangende auto mee op kosten van hun(alleen de tank weer vol afleveren)
Morgenmiddag is de auto hopelijk weer klaar,en dat nou juist bij de dealer waar ik met mijn garantie kwaalt zo slecht ben geholpen(durfde er geen afstand mee te gaan rijden eigenlijk 

)...zouden ze er toch van geleerd hebben?,of van Pon wat te horen hebben gekregen destijds naar aanleiding van mijn brief aan hun)
Hoop dat ik morgen weer tevreden mijn auto op kan halen....we wachten af!!